Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet
Skriv et svar

Flere tørklæder

fre 5. feb 2010 14:44

Så havde jeg næsten udsolgt af de tørklæder fra før jul, så jeg har været igang igen.

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Re: Flere tørklæder

fre 5. feb 2010 14:55

fine tørklæder du har fådet lavet og med den vinter har vi jo brug for dem i år.

Re: Flere tørklæder

fre 5. feb 2010 14:56

WOW WOW siger jeg hvor er de flotte og sikke farver ^:)^ hvor lang tid er du om at lave et tørklæde?

Re: Flere tørklæder

fre 5. feb 2010 15:00

lisbeth skrev:WOW WOW siger jeg hvor er de flotte og sikke farver ^:)^ hvor lang tid er du om at lave et tørklæde?

Det tager mig ca. 2 timer (efterhånden.. det tog længere i begyndelsen)
tak for roserne

Re: Flere tørklæder

fre 5. feb 2010 15:09

Uha de grønne er bare MUMS
Kan godt forstå du kan sælge dem. Er de strikket på nogle tykke pinde. Den grønne hvad er det for noget garn. Kunne godt bruge sådan et til mig selv, hvis du vil oplyse det. :?: :?:
Det vil pynte på min brune læderfrakke :)) :))

Re: Flere tørklæder

fre 5. feb 2010 15:19

butler skrev:Uha de grønne er bare MUMS
Kan godt forstå du kan sælge dem. Er de strikket på nogle tykke pinde. Den grønne hvad er det for noget garn. Kunne godt bruge sådan et til mig selv, hvis du vil oplyse det. :?: :?:
Det vil pynte på min brune læderfrakke :)) :))

De er syede og skal håndvaskes, de grønne er fortrinsvis bomuld, i det mørke er der dog også en smule uld og og andre fibre - er der noget du er overfølsom overfor ?

Re: Flere tørklæder

fre 5. feb 2010 15:23

Ok er de syede ? Jeg troede de var strikkede på meget tykke pinde. Nå jeg begiver mig ikke ud i syningens kunst desværre. :)) :)) :)) :)) :))

Re: Flere tørklæder

fre 5. feb 2010 15:25

butler skrev:Ok er de syede ? Jeg troede de var strikkede på meget tykke pinde. Nå jeg begiver mig ikke ud i syningens kunst desværre. :)) :)) :)) :)) :))

Så kan du jo altid købe et af mig ;)

Re: Flere tørklæder

fre 5. feb 2010 16:08

Ohhh hvor er de smukke. Er helt skudt i de lilla. :drool:

Re: Flere tørklæder

søn 7. feb 2010 11:15

Wauw, de er simpelthen bare så lækre. Jeg er virkelig vild med dem...
Skriv et svar