Halløj i hytten

Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.

Redaktør: rumlebumle

Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Velkommen hertil. :)- Jeg synes også du skal komme hjem til Rumle d. 18. april. Det er kun få af os der kender hinanden irl, så der kommer rigtig mange nye ansigter og jeg synes at dit også skal være der. :)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Frøken Ninja
Perle
Perle
Geografisk sted: Kgs. Lyngby
Neeej sikke en flot modtagelse, det er jeg glad for :x-
Glæder mig rigtig meget til at komme i gang. Dog lige forvirret hvor jeg skal starte henne :?: men det komme vel
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
og mere velkommen.....og inspiration er der masser af herinde og god hjælp og selvf. engang imellem gode fællesbestillinger ;)
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Frøken Ninja
Perle
Perle
Linda skrev:og mere velkommen.....og inspiration er der masser af herinde og god hjælp og selvf. engang imellem gode fællesbestillinger ;)
Uhh spændende :dance: . Hvor bestiller i så fra? .. og hvilket rum foregår det i?
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Vi er ved at skulle oprette en fælles bestilling fra et firma der hedder FMG. Lækre sager de har.. :x- Det bliver nok først engang i maj, så der er lidt tid endnu. Når tiden nærmer sig vil der blive oprettet en ny tråd hvor man så kan tilmelde sig, hvis man gerne vil være med.
Frøken Ninja
Perle
Perle
Nøj det lyder interessant. Har de en hjemmeside så kan kunne drømme lidt på forskud?
rumlebumle
Opal
Opal
Ja gå endelig ind og drøm.. :D Der er masser af guf.

www.firemountingems.com

-Og du siger bare til når vi laver en fælles bestilling hvis du skal have noget med. :)
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Nogen der kan hjælpe mig med at bestille kataloget. På det andet forum var der en som havde fået det tilsendt. Jeg prøvede at gå ind men kunne ikke finde ud af andet end at downloade det. Vil rigtig gerne havde det fysisk i hænderne
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
rumlebumle
Opal
Opal
Åh det vil jeg også gerne Edith.. Det kan godt virke uoverskueligt at gå ind på deres hjemmeside. I hvert fald for mig. Der er ALT for meget at vælge imellem. :D
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Lisbeth ved hvordan man bestiller det. For hun havde det med forleden så jeg kunne se hvad de havde. :)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Besvar