Camilla: du skulle tage og investere i "sten biblen": Ædelstene og mineraler - en af mine absolutte favorit bøger
Men du er selvfølgelig altid velkommen til at spørge
Det er et utroligt smukt vedhæng - stenen er helt utrolig smuk
Redaktør: rumlebumle
Jeg har den faktisk, er bare for doven til at kigge i denLise skrev:Det hedder en "Rubin fuchit" på dansk, og er en Fuchit sten med rubin i. D.v.s. de er "smeltet" sammen, da stenen blev dannet i sin tid.
Camilla: du skulle tage og investere i "sten biblen": Ædelstene og mineraler - en af mine absolutte favorit bøger![]()
Men du er selvfølgelig altid velkommen til at spørge![]()
Det er et utroligt smukt vedhæng - stenen er helt utrolig smuk
DovenDanagonia skrev:Jeg har den faktisk, er bare for doven til at kigge i denLise skrev:Det hedder en "Rubin fuchit" på dansk, og er en Fuchit sten med rubin i. D.v.s. de er "smeltet" sammen, da stenen blev dannet i sin tid.
Camilla: du skulle tage og investere i "sten biblen": Ædelstene og mineraler - en af mine absolutte favorit bøger![]()
Men du er selvfølgelig altid velkommen til at spørge![]()
Det er et utroligt smukt vedhæng - stenen er helt utrolig smukMen fandt faktisk også ud af det hos et af de online sten leksikoner.
Det er faktisk lidt sjovt, for jeg gav kun 1 dollar for den, med shipping. På billedet ser den ikke særlig pæn ud, men jeg tænkte for en dollar, så kan jeg da nok bruge den til et eller andet, og da den så kom var den helt fantastisk. Har skyndt mig at købe en mereLise skrev: Hvor har du forresten købt din Rubin Fuchit henne? Den er simpelthen helt fantastisk smuk