Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Re: Adresser til Bytte-Bytte

man 12. apr 2010 07:32

Det havde jeg ikke tænkt over men det er rigtigt Kirsten. sender en pb

Re: Adresser til Bytte-Bytte

man 12. apr 2010 08:50

Lene din adrasse kan vi jo finde andre steder så det er nok ok at du skriver den her, men det er jo også for folks egen skyld at jeg ikke synes den skal ligge frit fremme og vi har jo hørt at der er mange merklige nennesket som benytter sig af alle kneb til at finde ud af hvor der bor nogen. Har desvær lige hørt om at de mennesker der døde i et flydtyrt, der har været indbrud minst 2 gange i deres hus, og det er frygtelig at der er nogen som ikke har skam i livet. og det er for at passe på jer selv at jeg skriver det.
Senest rettet af Havfruen man 12. apr 2010 09:19, rettet i alt 1 gang.

Re: Adresser til Bytte-Bytte

man 12. apr 2010 09:16

Det har du helt ret i Kirsten

Re: Adresser til Bytte-Bytte

man 12. apr 2010 09:35

Så har jeg sendt en pb, og venter med spænding på, hvad jeg modtager :x-

Re: Adresser til Bytte-Bytte

man 12. apr 2010 15:11

Ja, det er rigtig Kirsten, min adresse kan man se alligevel, så pyt.
Og ja, jeg harmes over de s... der brød ind hos de stakkels mennesker der omkom i flyulykken ved sæby,
de sku dælme ha' et lag tørre tæsk, når de bliver fanget. HOST HOST så fik jeg luft X( X( :ymhug:

Re: Adresser til Bytte-Bytte

man 12. apr 2010 15:47

så har jeg også sendt min adresse ;)

Re: Adresser til Bytte-Bytte

man 12. apr 2010 17:58

ild-smykker.dk skrev:Ja, nu varer det ikke så længe Camilla, du skal sove to gange mere før der kommer adresser rundt, og så er der meget snart perler du kan lege med =))


=))

Re: Adresser til Bytte-Bytte

man 12. apr 2010 18:26

Camilla du har slet ikke tid til det at lege for du skal være klar til udstillingen .

Re: Adresser til Bytte-Bytte

man 12. apr 2010 18:39

Havfruen skrev:Camilla du har slet ikke tid til det at lege for du skal være klar til udstillingen .


Jamen jeg er jo ved at være klar nu. :-D Kan godt være jeg ikke helt har tid, men altså nogle ting tager man sig tid til

Re: Adresser til Bytte-Bytte

man 12. apr 2010 18:56

lene skrev:Ja, det er rigtig Kirsten, min adresse kan man se alligevel, så pyt.
Og ja, jeg harmes over de s... der brød ind hos de stakkels mennesker der omkom i flyulykken ved sæby,
de sku dælme ha' et lag tørre tæsk, når de bliver fanget. HOST HOST så fik jeg luft X( X( :ymhug:


Jeg bliver også gal, når jeg hører, at der er nogle, der kan finde på at bryde ind hos den familie ~x( ~x( ~x( De har lidt nok, og den unge datter, der stadig ligger på sygehuset, skal nu både forholde sig til katastrofen, hvor hun er blevet slemt tilredt, og hvor hun har mistet sine forældre og en søster, og så oveni indbruddet i sit eget hjem.

Det er simpelhen så usselt :ymdevil: X( De bliver forhåbentlig snart fanget og får en ordentlig straf ~x(
Skriv et svar