For mig var udgangspunktet i denne debat også at der var nogle som " blot " meldte sig ind for at begynde at sælge. Det handlede ikke om hverken den ene eller den ande af dem som virkelig deltager i fællesskabet herinde, sælger noget overskud. Som mange skriver så er der andre, som har fået glæde af det.
Angående det med reklamer, er det ikke noget med om man har reklamer i bunden eller toppen. Det generer ikke mig, med igen var der nogle stykker som lige skrev " Hej her er jeg. Se lige her hos mig kan i ...............
Jeg kan godt se at mit indlæg måske kunne misforsåes, og det undskylder jeg, og så er jeg blevet så klog, at jeg bare " hopper over " de llllllaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnngggggggggggggeeeeeeeeeeee salgstråde
når jeg har været inde omkring den en gang
Dog mener jeg stadigvæk at hvis man KUN vil sælge herinde, må man oprette en hjemmeside. Men hvis man vil deltage i det øvrige fællesskab, som vi alle har stor gavn af her, så er det da ok at man sætter overskud til salg.
Der vil ingen regelrytteri blive her.
Det er vi da for kultiverede til
Og så vil jeg lige sige at ingen skal Hoppe ud her. Alle har ret til at have sin mening, Derfor er det jo lige netop et godt forum. Vi kan da ikke år ind og år ud sidde og stryge hinanden MED hårene
Det må du gøre med dine hvalpe Charlotte
så gør jeg det med katten
Håber hvis jeg har stødt nogen at de vil modtage min undskyldning. Håber også at I ved hvem jeg mener