ja nu må i undskylde
Redaktør: rumlebumle
det er lidt sjovt, hvad der sker i tråden her. for det var netop hele denne problematik, som Havfruen har rejst i denne tråd, som har stor andel i dannelsen af smykke forum for alle - respekt for, at i afstår fra at skabe regler for udelukkelsen af smarte sælgere - hvis man var religiøs, kunne man sige, at forum netop er blevet sat på prøve - jeg tror i bestod 
LOKE'S GHOSTFor mig var udgangspunktet i denne debat også at der var nogle som " blot " meldte sig ind for at begynde at sælge. Det handlede ikke om hverken den ene eller den ande af dem som virkelig deltager i fællesskabet herinde, sælger noget overskud. Som mange skriver så er der andre, som har fået glæde af det.
Angående det med reklamer, er det ikke noget med om man har reklamer i bunden eller toppen. Det generer ikke mig, med igen var der nogle stykker som lige skrev " Hej her er jeg. Se lige her hos mig kan i ...............
Jeg kan godt se at mit indlæg måske kunne misforsåes, og det undskylder jeg, og så er jeg blevet så klog, at jeg bare " hopper over " de llllllaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnngggggggggggggeeeeeeeeeeee salgstråde
når jeg har været inde omkring den en gang
Dog mener jeg stadigvæk at hvis man KUN vil sælge herinde, må man oprette en hjemmeside. Men hvis man vil deltage i det øvrige fællesskab, som vi alle har stor gavn af her, så er det da ok at man sætter overskud til salg.
Der vil ingen regelrytteri blive her.
Det er vi da for kultiverede til
Og så vil jeg lige sige at ingen skal Hoppe ud her. Alle har ret til at have sin mening, Derfor er det jo lige netop et godt forum. Vi kan da ikke år ind og år ud sidde og stryge hinanden MED hårene
Det må du gøre med dine hvalpe Charlotte
så gør jeg det med katten
Håber hvis jeg har stødt nogen at de vil modtage min undskyldning. Håber også at I ved hvem jeg mener
Angående det med reklamer, er det ikke noget med om man har reklamer i bunden eller toppen. Det generer ikke mig, med igen var der nogle stykker som lige skrev " Hej her er jeg. Se lige her hos mig kan i ...............
Jeg kan godt se at mit indlæg måske kunne misforsåes, og det undskylder jeg, og så er jeg blevet så klog, at jeg bare " hopper over " de llllllaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnngggggggggggggeeeeeeeeeeee salgstråde
Dog mener jeg stadigvæk at hvis man KUN vil sælge herinde, må man oprette en hjemmeside. Men hvis man vil deltage i det øvrige fællesskab, som vi alle har stor gavn af her, så er det da ok at man sætter overskud til salg.
Der vil ingen regelrytteri blive her.
Og så vil jeg lige sige at ingen skal Hoppe ud her. Alle har ret til at have sin mening, Derfor er det jo lige netop et godt forum. Vi kan da ikke år ind og år ud sidde og stryge hinanden MED hårene
Det må du gøre med dine hvalpe Charlotte
Håber hvis jeg har stødt nogen at de vil modtage min undskyldning. Håber også at I ved hvem jeg mener
Hvis man læser denne tråd og gider svare i den, er man ikke en af dem som Kirsten og Butler er ude efter
Pointen er jo netop at de kun lige smider reklamen og så er de videre igen. Jeg vil meget gerne nævne et navn, bla. denne tråd, hvor ingen af os har gidet svare; http://smykkeforumforalle.dk/viewtopic.php?f=10&t=1154 Godt eksempel på "træls" reklame... Men Besværligt at omgå...
Sefølelig består vores forum at den har en qvinde som mig der en gang imellem helder vil komme med de sure opstød her inde end at gå og sumugler her hjemme. Og det har faktis vist at vi alle kan have vores meninger og komme med dem og at vi stadig kand holde en sober tone, og det er jeg super glad for , for det viser at vi er voksne mennesker der vil være her i et fældesskab , og at der er plads til os alle som vil være en del af dette forum.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Ja, men jeg er jo også fortaler for at reklamen bliver, dog er det her et eksempel på en der kun er her for reklame. 4 indlæg, alle i denne tråd. Synes det var bedre med et eksempel så folk der ikke skal føle sig ramt, ikke gør detPia skrev:en nordmand smider sit visitkort og laver lidt pr-
på den anden side vil vi gerne vide, hvad der sker på perlefronten og det er nok de færreste, som ikke ligger en smuttur forbi webbixen
[norge, det dyreste sted i hele eu]
Jeg er helt enig Camilla - den slags hører ikke hjemme her i forum. Vi er her jo for at udveksle erfaringer og inspirationer, og for at hygge os i det dejligt selskab.Danagonia skrev:Hvis man læser denne tråd og gider svare i den, er man ikke en af dem som Kirsten og Butler er ude efterPointen er jo netop at de kun lige smider reklamen og så er de videre igen. Jeg vil meget gerne nævne et navn, bla. denne tråd, hvor ingen af os har gidet svare; http://smykkeforumforalle.dk/viewtopic.php?f=10&t=1154 Godt eksempel på "træls" reklame... Men Besværligt at omgå...
Jeg elsker at se, hvad I allesammen laver, og hygger mig med at læse jeres indlæg og selv give mit besyv med
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Jeg forstår godt, hvad du mener Camilla og alle der bakker op om synspunktet.
men det er bare i modsætning til den ultra liberale linie, som jeg fornemmer smykkeforum for alle bygger på, hvor der som skrevet, er meget højt til loftet, så alverdens 'fremmede folk' stikker hovedet ind og siger: goddag, jeg har et godt tilbud
eller: kom og se min shop.
jeg tror ikke, at de mennesker, som melder sig ind og sælger deres samling (fx Opalen) synes at smykke forum for alle er et skod forum, det er bare en god mulighed for at afhænde sin samling i en fart, hvilket er en befrielse ift fx at afhænde den på qxl. det er ikke hesteprangere, som vil afsætte en skummel vare.
jeg synes også det er fedt og bedst, at folk er indstillet på at udveksle, men jeg ville ikke takke nej til et godt tilbud fra en fremmed.
Gud, jeg er blevet smaragd
men det er bare i modsætning til den ultra liberale linie, som jeg fornemmer smykkeforum for alle bygger på, hvor der som skrevet, er meget højt til loftet, så alverdens 'fremmede folk' stikker hovedet ind og siger: goddag, jeg har et godt tilbud
jeg tror ikke, at de mennesker, som melder sig ind og sælger deres samling (fx Opalen) synes at smykke forum for alle er et skod forum, det er bare en god mulighed for at afhænde sin samling i en fart, hvilket er en befrielse ift fx at afhænde den på qxl. det er ikke hesteprangere, som vil afsætte en skummel vare.
jeg synes også det er fedt og bedst, at folk er indstillet på at udveksle, men jeg ville ikke takke nej til et godt tilbud fra en fremmed.
Gud, jeg er blevet smaragd
LOKE'S GHOST-
Charlottes
- Opal

- Indlæg: 1679
- Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
- Geografisk sted: Amager
Alle er undskyldt og vi aer igen hinanden med hårene.
Så går jeg ud og banker et par ubehøvlede hvalpe istedet. Dem har jeg nemlig masser af (de ubehøvlede hvalpe). 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
