Det nye
Redaktør: rumlebumle
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Super flot. Jeg synes godt nøgle må være sammen med.. 
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Flotte smykker. Jeg synes det er for meget når nøglen er der. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Når man glider hånden henover smykket er det faktisk ikke skarpt. Det har fået en god tur med 3 forskellige sandpapir og så en tur i tromlen. Synes det med nøglen i en kæde for sig selv er en god ide. Har også overvejet om den skulle i en nøglering...Havfruen skrev:Jeg synes din nøgle skal have sigen egen kæde men kvinden skal bære bege kæder indtil hun har møt manden i sit liv og så skal han have nøglen. jeg synes det er en super sød ide. og de andre ting er også fine , men dit steampunk smykke har en del skabe kanter ser det ud som og dem ville jeg nok slibe lidt ned. Uh hun skal da også altid finde noget at falde ned på hende den skrappe madame fra Fur.![]()
jeg er glad for at de ikke er skabe for det er et dejlig smykke du der har lavet og bare du har haft fingerne på og merket efter så er det fint for mig.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Super spændende smykker - det ser godt ud
Jeg synes, at nøglen skal hænge enten et andet sted på kæden eller, som andre har foreslået i sin egen kæde
Jeg synes, at nøglen skal hænge enten et andet sted på kæden eller, som andre har foreslået i sin egen kæde
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
BLIVE og fede smykker Camilla....igen igen!! 
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??