At jeg så købte noget hjem hvor der stod nickel-plated er så min dumhed. Jeg så det først da jeg undrede mig over at vatpinden reagerede så kraftigt.
spørgsmål om nikkel
Redaktør: rumlebumle
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Linda > Jeg har set det en del på Amerikanske sider. De går mere op i om der er bly i mens nikkel åbenbart er ligegyldigt. De er underlige de Amerikanere. Men måske burde vores lande slå sig sammen så vi ikke får nogen af delene i?
At jeg så købte noget hjem hvor der stod nickel-plated er så min dumhed. Jeg så det først da jeg undrede mig over at vatpinden reagerede så kraftigt.
Hvor dum kan man være? 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
hehe den er da lidt sjovtCharlottes skrev:Linda > Jeg har set det en del på Amerikanske sider. De går mere op i om der er bly i mens nikkel åbenbart er ligegyldigt. De er underlige de Amerikanere. Men måske burde vores lande slå sig sammen så vi ikke får nogen af delene i?![]()
At jeg så købte noget hjem hvor der stod nickel-plated er så min dumhed. Jeg så det først da jeg undrede mig over at vatpinden reagerede så kraftigt.Hvor dum kan man være?
hvorfor er bly egentlig så farlig, ved i det?
-
Charlottes
- Opal

Jeg ved ikke engang hvorfor nikkel er farligt så jeg aner det ikke. 
uhaaaa, hvis man først udvikler grim nikkelallergi, så er der en del af dagligdagen som lige pludselig bliver en held del værre........der er f.eks. nikkel i en del chokolade, jordbær - vandhaner o.s.v........
så ja - nikkel kan være en rigtig grimmer en, så der er ingen grund til at man "køber" det med vilje.......hihihihi vel Renbekka
= uheldigt for dig!! 
så ja - nikkel kan være en rigtig grimmer en, så der er ingen grund til at man "køber" det med vilje.......hihihihi vel Renbekka
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
-
Charlottes
- Opal

Linda > Det var mig der købte noget der var nikkel belagt
men jeg opdagede det da jeg testede det. Jeg tester alt og har oplevet at vatpinden bliver en smule lyserød men har aldrig før set den bliver SÅ farvestrålende.
Er der nikkel i chokolade???? Ohhhh... Jeg skal ALDRIG blive allergisk. Tænk at skulle undvære chokolade.
Er der nikkel i chokolade???? Ohhhh... Jeg skal ALDRIG blive allergisk. Tænk at skulle undvære chokolade.
nej vel - tænk alle de lækre ting at skulle undvære at kunne spise....
MMmmmm Chokolade...

Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??