ris og ros til dimsedutten.com

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

dimsedutten
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Frederiksberg
Hej allesammen...
Vil i ikke gerne gøre mig den tjeneste at gå ind på min hjemmeside og så vende tilbage med ris og ros . helst ris for ingen er jo perfekt!!!
jeg havde i sidste uge 49 besøgende den ene dag, og ikke en købte noget, så noget må der jo være galt :-\
Mange perlehilsner Ann
Billede
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Det behøver da ikke være din hjemmeside som der er noget galt med.
Mange sidder da bare og surfer rundt uden at købe.
Skulle jeg købe alle de steder jeg var inde omkring, var jeg da konkurs for længe siden =)) =)) =)) =)) =))
At surfe rundt er for rigtig mange tidsfordriv og nogle bruger dig måske som inspiration
Jeg synes da din side er ok, men min mening er da ikke den eneste rigtige. Øjne ser ikke ens på ting.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Kirsten
Safir
Safir
Geografisk sted: Næstved
Synes det er en fin hjemmeside. Måske du skulle skrive noget omkring fragt og hvorledes man betaler. Priser på alle billeder er også godt ..... ;)-
Jeg har intet salg på min hjemmeside overhovedet .... men det er min "gamle" hundehjemmeside fra da jeg avlede og solgte hvalpe ... og dér var den rigtig god, når eventuelle købere skulle se hvad jeg var for én. De kunne også følge med i deres hvalps opvækst, da jeg en til to gange om ugen lagde nye billeder ind.
Nu er den der bare ..... :whistle: :whistle:
Jeg sælger mest på markeder, home partys og veninder som liiiiige skal have lavet et smykke som passer til deres nye tøj :dance:
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Jeg synes at din hjemme side er noget rodet. du bruger alt for mange forskelige fonde og det er jeg ikke vild med. du skriver ikke hvad dine ting er lavet af. du skriver ikke om det er med fragt og du mangeler også at skrive noget om returratten og det er i dag et krav at det skal være på en hjemme side .
Jeg kan godt lide din logo og din tekst i højer side er ogaå super.
jeg kan så sige at vi har en netbutik og der sker der heller ikke meget lige nu og det samme i vores fysiske butik. Det er som om det hele er gådet istå igen.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Det er nogle fine billeder, du har på hjemmesiden. Men jeg mangler en hel del oplysninger ved de enkelte varer: hvad er de lavet af, hvor store er de/hvor lange er halskæderne o.s.v.

Men - du overholder altså ikke købeloven og dørsalgsloven: der mangler bl.a. en butiksadresse, betalingsmåder, porto, reklamationsregler og returret. Det skal du have i orden, ellers kan du komme i problemer.

Der er meget stille for øjeblikket med salg på nettet. Og der er efterhånden et hav af internetbutikker, hvor man kan købe smykker, så det er svært at få solgt noget her i disse krisetider.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
tullen72
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Odense
Ja, dine smykker er rigtig fine, men tror det vil gøre siden mere "spiselig" hvis du bruger samme baggrund til dem. Synes det virker lidt rodet nu.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Jeg syntes din hjemmeside virker lidt rodet bl.a er der flere stavefejl ved dine armbånd f eks stardust perle har du skrevet stardusk og perlens navn clo???? er stavet forkert og så er der kun nr på nogle af dem og jeg mangler navnene på de perler du har brugt og str
Men jeg kan godt lide der er en sten guide på din hjemme side :clap:
Billede I LOVE CATS
dimsedutten
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Frederiksberg
tak for jeres ris og ros...
jeg vil straks tage hånd om det i næste uge...
Mange perlehilsner Ann
Billede
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
Jeg er enig med de andre og specielt dine billeder, der kan jeg godt lide at det er nogenlunde ens....f.eks. alle dine øreinge, du starter fint ud med blomster, og så ligger nogen, så er der sten....og så ligger nogen modsat hinanden et stykke derned a......lidt forvirrende/rodet at se på.....hvis du gerne vil fortsætte med eks. blomsterne, så gør det jo ikke noget at de er i forskellige farver (matchende til øreingene) bare det er samme tema....

og så ville jeg faktisk sige til dig at jeg synes din forside er lidt kedelig, måske du skulle lave et større start billede, for billedet er fint nok - synes bare det ser lidt snoldet ud og ikke rigtig passer til proptionerne.......fØR man kigger ind i din butik, for her er top banneren helt fin ;)
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Becca T
Safir
Safir
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
jeg synes det er nemt at finder rundt men jeg er enig med de andre, det ser lidt rodet ud med de forskellige skrifttyper. og så mangler jeg virkelig sten navner eller material navner. det får tingerne til at ser mer profesionelt ud. specialt med dine halskæder synes jeg det er vigtig fordi det er altså mer ekslusiv med sten navner... nu kan folk næsten tænker at det er glas... folk bli mer imponeret hvis de ved det er ægte sten.

jeg synes det ser rigtig godt ud med en stenguide og derfor synes jeg det er enda mer vigtig med sten navnerne, ellers kan man desvære ikke bruger din stenguide til meget.

men jeg synes din banner er rigtig flot!! :D
Besvar