Her er der mulighed for at beskrive vejledninger, og fortælle om metoder til smykkefremstilling
Skriv et svar

det er stadig ikke helt godt

fre 13. aug 2010 09:47

nu har jeg prøvet at lave den der lyngaard knude da jeg jo har noget imt lammeskind snøre men det er ligesom om jeg ikke kan gemme enden udendet går op igen
Er der nogle der har et nær foto af knuden så kan det være jeg kan aflurre den
Hilsen Susanne

Re: det er stadig ikke helt godt

fre 13. aug 2010 09:56

Jeg er med på en "kigger" - synes heller ikke jeg kan få dem pæne ;)-

Re: det er stadig ikke helt godt

fre 13. aug 2010 17:58

HVAD ER LYNGÅRD KNUDEN ?????

Re: det er stadig ikke helt godt

fre 13. aug 2010 20:09

anna-edith skrev:HVAD ER LYNGÅRD KNUDEN ?????



Anna Edith du er kostelig, charlotte lynggaard er MODEREN til den sværm af brede randsyede læderarmbånd, som snor sig om danske kvinders håndled pt. skal kigge efter link til originalen, den meget dyre original.

Nåh OK, det var så Ole lynggaard, som er FADEREN, sorry
http://www.guldsmed-lintrup.dk/group.asp?group=16

Re: det er stadig ikke helt godt

lør 14. aug 2010 09:02

Pia det kan være jeg er lidt langsom men hvad mener du med kostelig ?????????????? Forhåbentlig noget positivt. Ja jeg følger ikke med i de dyre designers krationer

Re: det er stadig ikke helt godt

lør 14. aug 2010 12:21

anna-edith skrev:Pia det kan være jeg er lidt langsom men hvad mener du med kostelig ?????????????? Forhåbentlig noget positivt. Ja jeg følger ikke med i de dyre designers krationer



jeg synes ikke du er langsom og jeg følger heller ikke med i deres kreationer - jeg fik bare et godt grin, da du spurgte til knuden og det takker jeg for
som jeg husker det ,har du selv lagt billeder op af mange randsyede armbånd og er altså selv blevet inspireret af lynggaards armbånd eller dem som ligner. derfor. og nej, der var intet ondt i 'kosteligt'

Re: det er stadig ikke helt godt

lør 14. aug 2010 12:24

Det regnede jeg da heller ikke med Pia =)) =))

Re: det er stadig ikke helt godt

lør 14. aug 2010 12:25

Gudskelov da :p ;;)

Re: det er stadig ikke helt godt

lør 14. aug 2010 20:28

Ha ha ha, det er altså bare hyggeligt herinde :D
Nu vi er igang med de der armbånd, er der så nogen der har et bud på, hvor jeg kan få fat i de tykke øskner der holder vedhængene? Eller hvor tykke de egentlig er(så kan jeg måske finde dem på ebay)????

Re: det er stadig ikke helt godt

søn 15. aug 2010 11:42

dem kan du da bare selv lave omkring en rundtang.
Skriv et svar