Lidt engle ...

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Kirsten
Safir
Safir
Geografisk sted: Næstved
anna-edith skrev:hvor er de bare søde. Jeg er også vild med de sorte, hvor har du købt den blomst henne????
Dem køber jeg også i Sverige .... hos [url]www.pärlerian.se[/url]
Der er lidt problemer ved lock in .. fordi vi er danskere, men ejeren er meget sød til at hjælpe ... selvom jeg har hus i SE har jeg ikke noget brugbart cpr ... kun nogle numre til registrering hos Skatteverket - og de kan heller ikke bruges. Fragten er ikke særlig dyr - jeg plejer blot at betale fra den danske grænse ... hvis man køber over et eller andet beløb vist nok ..... men skal nok snart bestille flere vinger .. så kan du bare sige til :whistle: ;;)
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Hej Kirsten.

Det vil jeg da meget gerne. Vil gerne have 10stk af de sorte blomster og tilhørnede vinger eller hvor store portioner ligger vingerne i???

Knus Anna-Edith
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Kirsten
Safir
Safir
anna-edith skrev:Hej Kirsten.

Det vil jeg da meget gerne. Vil gerne have 10stk af de sorte blomster og tilhørnede vinger eller hvor store portioner ligger vingerne i???

Knus Anna-Edith
Vingerne ligger i 10 stk poser til 10 se.kr og kjolerne i 15 stk a 9 se.kr ....
men jeg synes du skal gå ind og se, fordi hun har flere forskellige slags vinger og "kjoler" .....
Mvh
Kirsten

Carpe diem
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Det vil jeg gøre og så sender jeg dig en pb med varernummer
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Becca T
Safir
Safir
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
ØY de sorte er FLOT!! :D :D
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Fine engle :)-
Gitte
Perle
Perle
Er vild med engle
De sorte er lige min smag :ymparty:
Marsvin er balsam for sjælen
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
Åhh dine engle er skønne!

Når jeg ser dem føler jeg mig fristet til at droppe mine viklede vinger.......... :whistle:
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Kirsten
Safir
Safir
vase skrev:Åhh dine engle er skønne!

Når jeg ser dem føler jeg mig fristet til at droppe mine viklede vinger.......... :whistle:
Vil da mega gerne se dine viklede vinger ..... :-D :-D
Mvh
Kirsten

Carpe diem
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
Jamen jeg har da vist en gammel tråd liggende herinde tilbage fra da jeg lærte det...hmnnn gad vide hvor den er (er lige for træt til at søge).

Kan fortælle at jeg købte vinger til hende du henviste til-og var meget tilfreds. Betalingen var lidt besværlig desværre...(bankoverførsel). Hun gav mig nogle søde vinger med ekstra...de kan jeg desværre ikke finde på hendes salgsside.
Har ellers næsten brugt alt hvad jeg købte for jeg perler næsten udelukkende med engle. (nogle af dem ligner dine på en prik-jeg sælger dem bare ikke som ørehængere..).

I år har det været for "kedeligt" indtil videre at vikle vinger selv. Og de helt miniaturevinger passer lige til småting man næsten umuligt kan vikle pæne vinger til:-).

Sjovt nok havde jeg de blomster liggende magen til de du har brugt... også til englekjoler. Jeg købte en del af mine hos Lita. iv tror det var sidste år....... og så et andet sted som jeg ikke lige kan huske..er altid på jagt efter englekjoler...skal ved lejlighed vise dig nogle af de jeg har lavet med andre materialer end perler;-)

Har du lyst til at lave et videresalg fra hende i Sverige så man slipper for besværet med overførsel selv??

Og køber du nogensinde forgyldte vinger og i så fald hvor?

Jeg skal helt klart have købt på ebay men jeg har ikke tålmodighed til at vente...

sorry lang smøre-hang til englesnak;-)
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Besvar