Jeg vil prøve noget nyt derfor har jeg lagt lidt ind på amio er der nogle der har gode erfaringer med det
Hilsen Susanne
Jeg vil prøve noget nyt
Redaktør: rumlebumle
-
sumadesign
- Smaragd

- Geografisk sted: Århus v
- Kontakt:
-
Love-Shopping
- Opal

JEg er også på amio, jeg har fået solgt 4 smykker på amio, og haft et par stykker som har henvendt sig til mig, ang smykker, som de gerne ville have lavet... 
Knus fra Katja
Jeg er også på Amio. Har i går dog ændret mit butik navn til Halager-Smykker i stedet for HH- Smykker , så det harmonerer med min hjemmeside. Jeg har solgt et par øreringe, Ikke meget, men det er ok og sjovt, synes jeg
Tænker lige på om der er en tråd herinde med vores " butikker " på Amio
-
Love-Shopping
- Opal

En samlet, det tror jeg ikke der er butler.. Men vi laver da bare en..butler skrev:Tænker lige på om der er en tråd herinde med vores " butikker " på Amio
Knus fra Katja
Kunne det ikke være en god ide.
-
Love-Shopping
- Opal

Jo det kunne det i hverfald..butler skrev:Kunne det ikke være en god ide.
Knus fra Katja
I hvilken kategori skal den oprettesLove-Shopping skrev:Jo det kunne det i hverfald..butler skrev:Kunne det ikke være en god ide.
-
Love-Shopping
- Opal

Ved ikke helt, men jeg er ved at lave en, så kan vi jo altid flyttet den og få Lene til at låse eller lign bagefter, når alle er kommet medbutler skrev:I hvilken kategori skal den oprettesLove-Shopping skrev:Jo det kunne det i hverfald..butler skrev:Kunne det ikke være en god ide.
Knus fra Katja