Dyt dyt skal vi byt september 2010
Redaktør: rumlebumle
- anna-edith
- Opal

- Indlæg: 963
- Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Ja Postvæsnet var skyld i jeg ved hvem som var min giver. Tak Butler super dejlige perler skal nok få dem alle brugt

Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
- Susanne i nord
- Opal

- Indlæg: 1215
- Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Tror du er blevet fuppet, er i alt fald ikke fra mig. hihi. Men kunne ellers godt ligne mig at skrive afsender på kuverten.Lise Sonne skrev:Jeg tror jeg har modtaget fra Susanne - (mest fordi der var afs. på kuverten !) - er det rigtig Susanne ? Eller er der en anden fra forum, som har fuppet mig ?![]()
![]()
Tusind tak for perlerne.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
-
Love-Shopping
- Opal

- Indlæg: 620
- Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Hehe kunne lige forstille det, så blir det ikke nemt at gætte...Susanne i nord skrev:Tror du er blevet fuppet, er i alt fald ikke fra mig. hihi. Men kunne ellers godt ligne mig at skrive afsender på kuverten.Lise Sonne skrev:Jeg tror jeg har modtaget fra Susanne - (mest fordi der var afs. på kuverten !) - er det rigtig Susanne ? Eller er der en anden fra forum, som har fuppet mig ?![]()
![]()
Tusind tak for perlerne.
Jeg er nu, helt blank på hvem der har sendt til mig..
Knus fra Katja
- Susanne i nord
- Opal

- Indlæg: 1215
- Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Så er det hvem der har sendt til hvem, og hvem i har fået fra.
Anna edit 8 får fra Butler, Sender til Butler
Shawnee 7 får fra Jeanette, sender til Love shopping
Jeanette 6 Får fra dimsedutten, sender til Shawnee.
Love-Shopping 5 Får fra Shawnee Sender til Lise Sonne
Dimsedutten 4 får fra Susanne i nord, Sender til Jeanette
Lise Sonne 3 Får fra Love shopping. Sender til Susanne i nord
Butler 2 Får fra Anna Edith, Sender til Anna Edith
Susanne i nord. 1 får fra Lise Sonne Sender til Dimsedutten
Anna edit 8 får fra Butler, Sender til Butler
Shawnee 7 får fra Jeanette, sender til Love shopping
Jeanette 6 Får fra dimsedutten, sender til Shawnee.
Love-Shopping 5 Får fra Shawnee Sender til Lise Sonne
Dimsedutten 4 får fra Susanne i nord, Sender til Jeanette
Lise Sonne 3 Får fra Love shopping. Sender til Susanne i nord
Butler 2 Får fra Anna Edith, Sender til Anna Edith
Susanne i nord. 1 får fra Lise Sonne Sender til Dimsedutten
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
-
Lise Sonne
- Opal

- Indlæg: 1064
- Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
- Kontakt:
Jamen tak til loveshoppping - det var en god udfordring !
Tak Anne-Edith
Det var nogle smukke ting. Desværre har jeg ikke kunnet finde ud af at bruge de store shelle med huller endnu, men ved jeg på et tidspunkt får ideen.
Hørte du noget fra posthuset egentligt.
Denne gang har jeg sikret mig og selv bestemt hvilken type det skulle sendes som
Det var nogle smukke ting. Desværre har jeg ikke kunnet finde ud af at bruge de store shelle med huller endnu, men ved jeg på et tidspunkt får ideen.
Hørte du noget fra posthuset egentligt.
Denne gang har jeg sikret mig og selv bestemt hvilken type det skulle sendes som
- Susanne i nord
- Opal

- Indlæg: 1215
- Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Var lidt overforsigtig og valgte at betale et par kr. ekstra også sende som maxi brev. Gider bare ikke porto bøvl.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
- anna-edith
- Opal

- Indlæg: 963
- Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Selv tak Edith. Posthuset vil ikke gøre noget da det er påstand mod påstand. Men så ved jeg at jeg fremover beder om en kvitering. Skallerne plejer jeg at vikle med tyndt sølvtråd og perler og bruge til vedhæng og øreringe

Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk