Dyt dyt skal vi byt september 2010

Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Indlæg: 963
Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Ja Postvæsnet var skyld i jeg ved hvem som var min giver. Tak Butler super dejlige perler skal nok få dem alle brugt :dance: :dance:
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Indlæg: 1215
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Lise Sonne skrev:Jeg tror jeg har modtaget fra Susanne - (mest fordi der var afs. på kuverten !) - er det rigtig Susanne ? Eller er der en anden fra forum, som har fuppet mig ? :)) :)) :)) Tusind tak for perlerne.
Tror du er blevet fuppet, er i alt fald ikke fra mig. hihi. Men kunne ellers godt ligne mig at skrive afsender på kuverten.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Love-Shopping
Opal
Opal
Indlæg: 620
Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Susanne i nord skrev:
Lise Sonne skrev:Jeg tror jeg har modtaget fra Susanne - (mest fordi der var afs. på kuverten !) - er det rigtig Susanne ? Eller er der en anden fra forum, som har fuppet mig ? :)) :)) :)) Tusind tak for perlerne.
Tror du er blevet fuppet, er i alt fald ikke fra mig. hihi. Men kunne ellers godt ligne mig at skrive afsender på kuverten.
Hehe kunne lige forstille det, så blir det ikke nemt at gætte...
Jeg er nu, helt blank på hvem der har sendt til mig..
Knus fra Katja
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Indlæg: 1215
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Så er det hvem der har sendt til hvem, og hvem i har fået fra.

Anna edit 8 får fra Butler, Sender til Butler
Shawnee 7 får fra Jeanette, sender til Love shopping
Jeanette 6 Får fra dimsedutten, sender til Shawnee.
Love-Shopping 5 Får fra Shawnee Sender til Lise Sonne
Dimsedutten 4 får fra Susanne i nord, Sender til Jeanette
Lise Sonne 3 Får fra Love shopping. Sender til Susanne i nord
Butler 2 Får fra Anna Edith, Sender til Anna Edith
Susanne i nord. 1 får fra Lise Sonne Sender til Dimsedutten
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
Jamen tak til loveshoppping - det var en god udfordring !
butler
Opal
Opal
Indlæg: 1463
Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Tak Anne-Edith

Det var nogle smukke ting. Desværre har jeg ikke kunnet finde ud af at bruge de store shelle med huller endnu, men ved jeg på et tidspunkt får ideen.
Hørte du noget fra posthuset egentligt.
Denne gang har jeg sikret mig og selv bestemt hvilken type det skulle sendes som
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Indlæg: 1215
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Var lidt overforsigtig og valgte at betale et par kr. ekstra også sende som maxi brev. Gider bare ikke porto bøvl.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Indlæg: 963
Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Selv tak Edith. Posthuset vil ikke gøre noget da det er påstand mod påstand. Men så ved jeg at jeg fremover beder om en kvitering. Skallerne plejer jeg at vikle med tyndt sølvtråd og perler og bruge til vedhæng og øreringe :-D :-D
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Besvar