Nu kommer jeg nok til at give mig til kende med hensyn til perlebytteri, men jeg er så gal.
Min mand har været på posthuset med brevet med perler og jeg havde lagt en seddet ved det , hvor der stod sendes som Maxi brev
Da jeg så kommer hjem for lidt siden fra arbejde, ligger bonen og der kan jeg se at det er blevet sendt som STOR brev i stedet for.
Jeg har lige været suset på posthuset for at skabe mig, men der er selvfølgelig lukket. De lukker kl. 1700
Nu håber jeg ikke at det går galt igen, så der kommer bøde på.
Det var den samme dame som stod der igen.
Hvis nogen modtager med en bøde , må mäm lige sige til. Jeg vil jo hellere betale 3,50 mere for at sende end at skulle betale en bøde.
Tænker nu på om det er en måde de tjener penge på.
Er såååååååååå gal.
Min mand siger at det tænkte han jo ikke på. Han betalte jo bare det som hun forlangte.
Beklager
Redaktør: rumlebumle
-
AnqelxDeluxe
- Perle

- Indlæg: 41
- Tilmeldt: lør 12. dec 2009 13:08
Altså hvis seddlen hvor det stået på var synligt og kassedamen nemt kunne se den, så skal du ikke betale den bøde. Så er det posthusets egen fejl, da de normalt også selv skal måle brevet/pakken.. Kommer der en bøde, så skal du lige ringe ind på posthuset og forklar sagen. De har også gjordt det et par gange ved mig (også et par gange hvor de slet ikke frankeret dem!). Så du behøver ikke være nervøs, når det er deres egen fejl 
Alle de bøder jeg har fået fra posthuset, behøvet jeg ikke betale for en eneste, når jeg bare ringet ind til dem og forklart sagen
Alle de bøder jeg har fået fra posthuset, behøvet jeg ikke betale for en eneste, når jeg bare ringet ind til dem og forklart sagen
Det er posthusets fejl ligemeget hvad. Så længe du har kviteringen for at det er sendt fra posthuset så skal de refundere bøden. Det samme er sket for mig mega mange gange da vi boed i Kolding. Tilsidst fik jeg tildelt min egen "klage mand" som jeg bare kunne skrive en mail til når de havde kludret i det. Fik altid bare annuleret bøden.
-
Love-Shopping
- Opal

- Indlæg: 620
- Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Du har kviteringen, så den smider du bare i hovedet på damen og brokker dig, hvis der skulle komme en bøde..
Det er bare så træls.
Sidst min kæreste var på posthuset og sende for mig, glemte han desværre at få kviteringen med.
og en uge senere, kom der self. en bøde til mig..
Det er bare så træls.
Sidst min kæreste var på posthuset og sende for mig, glemte han desværre at få kviteringen med.
og en uge senere, kom der self. en bøde til mig..
Knus fra Katja

LOKE'S GHOST