De er for FEDE de perler. Især er jeg vild med de brunlige og trutti futtiperlerne.
Ærgerligt at jeg ikke tør prøve at handle der.
De er superflotte de kæder. Hvorfor skal alt være i sten?????????
Træperler i massevis
Redaktør: rumlebumle
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Hvor har du købt den brune blanding? For jeg kan ikke finde den hos ham du har linket til. Eller er det flere forskellige farver du har købt og så selv blandet? Er nemlig helt vild med den.BlueRaven skrev:
Sort/hvide træperler med stor ringlås og sandstøbt helleristnings-vedhæng i sølv.
Brune træperler med stor ringlås og Buddha-vedhæng.
Og de hvide og sorte, er det også hos ham eller?
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Den brune blanding har jeg selv blandet af følgende:Charlottes skrev:Hvor har du købt den brune blanding? For jeg kan ikke finde den hos ham du har linket til. Eller er det flere forskellige farver du har købt og så selv blandet? Er nemlig helt vild med den.![]()
Og de hvide og sorte, er det også hos ham eller?![]()
WB0039
WB0040
WB0042
WB0043
WB0044
WB0045
De sort/hvide er disse:
WB0040
WB0043
-
Charlottes
- Opal

Har du købt 800 stk af hver farve???
Tror du at du har nok træperler nu? 
-
Charlottes
- Opal

Jeg har abet efter så nu har jeg budt på en af hver farve. Hvis nogen af jer piger også vil abe efter, så hver sød ikke at byde på den auktion der slutter først. 
Ja, Jeg ved det godt - men jeg tænkte altså ikke lige på, hvor mange 800 perler var. Jeg fokuserede mere på farverne og prisen på $1. Hvor mange perler der rent faktisk var tale om, slog mig først, da de begyndte at dukke op. Men heldigvis er de jo små, så der går ca 170 stk på en kæde...Charlottes skrev:Har du købt 800 stk af hver farve???Tror du at du har nok træperler nu?
Så det kan da godt være, jeg bliver nødt til at købe lidt flere
Flotte flotte kæder
jeg er vild med dine flotte indfatninger 
Lazuli
Den himmelske sten
Den himmelske sten
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
De kæder er rigtig lækre og det er efter min mening, fordi du har ramt de rigtige toner i perlerne til dine vedhæng og så at kvaliteten af vedhængene er åbenbar ! Superlækre