sterling sølv

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

sumadesign
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Århus v
Kontakt:
hvad er jeres erfaring med hvor det er billig at købe sterling sølv jeg tænker ørekroge perle kapper perlestave osv...
Susanne
sumadesign
Smaragd
Smaragd
Kontakt:
ER der slet ikke nogle der har et forslag ??????
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Jeg tror ikke det er billigt at købe sterling sølv nogen steder med mindre det ikke er ægte. ;)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Sølv er lige steget så det hele har fådet et lile myk op. Lene har lidt sølv og henes priser er ok. Men ellers køber jeg hos Ravstedhus men da er der en dyr porto på hvis du ikke er angrokunde, og så er der et sted der heder Frits men da skal du altid køber for minum 500 kr så vidt jeg ved. Og jeg vil lige sige at der ikke er noget som heder uægte sterlingsølv enten er det sterling eller også er det noget fidusmetald.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Susanne jeg har ørekroge fra Frits samt deres perlestave i sterling sølv og fg sterling sølv hvis det er noget:
10/12 kr per par ørekroge
2,5/3,5 kr per en perlestave
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
og ellers er Anku heller ikke dyr, og der kan du kbe i små portioner....men ellers Smyks, der får man lidt rabat ved køb af 10 stk. tror jeg nok......men ellers surf lidt rundt på de danske hjemmesider, der er jo flere der har sterling sølv.... ;)
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Ravnemor
Perle
Perle
Geografisk sted: Skanderborg
Smykkebixen.dk har også meget i sterlingsølv, og der er engang i mellem porto fri. Irene From har også en del.
sumadesign
Smaragd
Smaragd
Kontakt:
Mange tak for hjælpen ja anku og Frits er lige det jeg var på jagt efter
Og Smykkeunivers mang tak for tilbudet men jeg tømer nok dit lager fordi jeg har tænkt mig at købe stort ind. :-D
Susanne
Besvar