en god dag
Redaktør: rumlebumle
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Det er godt at hun kommer hjem når hun har været indlagt så længe. Giv hende en ekstra times tv-kigning fra mig. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
det er dejlig at hører!!! 
Så godt at høre at hun er kommet hjem igen.
Pas godt på hende og giv masser af forkælelse.
Derudover skal du lige huske på at du selv har været igennem en streng periode, så der skal også passes på dig ;-))
Pas godt på hende og giv masser af forkælelse.
Derudover skal du lige huske på at du selv har været igennem en streng periode, så der skal også passes på dig ;-))
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Dejligt at høre I er kommet hjem igen, men jeg står i en lidt undrende situation da jeg ikke er klar over hvad der er sket? Jeg tænker at hun har været på hospitalet?? Hvor gammel er hun? Da du har slettet dit tidligere indlæg og jeg ikke har nået at læse det, har jeg ingen ide om hvad der er sket. Måske det heller ikke kommer mig ved, men på den anden side.. Du har postet et indlæg omkring det og jeg tænker det med stor sandsynlighed har kostet dig mange ressourcer at skulle forholde dig til, dit barn har været syg og tilmed på hospitalet. Men dejligt at høre I er hjemme igen..

-
sumadesign
- Smaragd

- Geografisk sted: Århus v
- Kontakt:
Hun har haft meningitis er 5år
Hun har haft meningitis er 5årrumlebumle skrev:Dejligt at høre I er kommet hjem igen, men jeg står i en lidt undrende situation da jeg ikke er klar over hvad der er sket? Jeg tænker at hun har været på hospitalet?? Hvor gammel er hun? Da du har slettet dit tidligere indlæg og jeg ikke har nået at læse det, har jeg ingen ide om hvad der er sket. Måske det heller ikke kommer mig ved, men på den anden side.. Du har postet et indlæg omkring det og jeg tænker det med stor sandsynlighed har kostet dig mange ressourcer at skulle forholde dig til, dit barn har været syg og tilmed på hospitalet. Men dejligt at høre I er hjemme igen..![]()
![]()
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Pyh ha, sikke en forskrækkelse I har haft. Føj for pokker da! Jeg får helt gåsehud, det må være SÅ skrækkeligt. Mange varme tanker og cyberkram. Hvor er jeg glad for at høre hun trods alt er i bedring og hjemme igen.