Charlottes jeg havde netop luret på dine kasser - må lige ind og se om de har nogle på deres netshop.
Jeg har sådan en Ikea skuffedarium på hjul som jeg har tænkt mig at bruge til værktøj og tråd osv.
Pia og Blueraven i er vil nok herlige - men jo jeg kan godt fornæmme at det er en hobby der både kan tage tid og koste mange penge hvis den bider fast.
Blueraven mit nye hobbyrum er skam et kæmpe rum jeg tror det måler 1,55 m i breden og 2,30 i lænden. Det optimale ville da også være at lave hobbyrum inde på mit kontor men jeg kan desværre ikke lukke døren om vinteren da det er der min varmepumpe sidder.
Arhhh shawnee der ude. Jeg boede på den gamle tankstation der lå i "toftekrydset" da jeg var omkring 6-7 år gammel.
yep - eller gøre ligesom jeg : har indrettet et rum med ting ALLEVEGNE (har Shawnee som mit vidne), heraf mit hjemmesidenavn : Mummy in the Cave, for det er en hule
og jo til Rav : hermed en officiel advarsel: du er på vej ud i noget farligt perlomani -
du vil vågne midt om natten og komponere smykker
du vil overvældes af en trang til nye perler, der er stærkere end de flestes pengepung kan klare
du vil bruge shopping dage til at gennemtrævle butikker, ikke for at købe noget - men for at få inspiration
du vil bruge nætter (når du ikke laver smykker)til at glo på internettet:forum/ebay/etsy/Firemountaingem/goldenLake
MEN du vil garanteret også kunne glæde dig selv og alle dine veninder/familiemedlemmer/kolleager med dejlige håndlavede unikke smykker
Ja som Pia siger så er det et vanvid der bare bliver større og større og jeg sidder også ved spisebordet og desværre ikke et ekstra værelse og mine 2 katte Luna og Gizmo kan godt lade mine perler liggende ,men Gizmo løber altid hen over comp. og trykker på tasterne og vores gæster er efterhånden vant til at jeg perler på bordet
Ha ha .... ja jeg var også med i "Vis os dit hobbyrum" ... siden da, er mit hobbyrum flyttet Så istedet for et værelse på en 12 m2, har jeg nu fået "hyggestuen/ systuen" på 25 m2. Det passer MEGET bedre og der er dobbeltdør ind til stuen, så jeg også følge med i familiens gøren og laden .... Men man bruger rigtig mange penge, og bruger rigtig megen tid på nettet som Lise også fortæller ..... jeg er heldigvis så heldig, at husbonden deltager med stenslibning og "hulning" ....