Julen sig nærmer

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

tullen72
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Odense
rumlebumle skrev:Dine filt hårspænder er skønne!! Er det Ebay der har de spænder? Og hvad skal jeg lede efter? ;;) ;;) Jeg har jo "kun" udforsket hårnålene, men kan da godt se at det her er genialt.
Har ikke haft videre held med klik-spænderne. Den første bunke jeg købte var lige til at smide ud, da de var fulde af nikkel. Næste portion er sorte og det skaller lidt af hvis jeg ikke passer på. Har prøvet at lime resin-blomster på, men de falder af når jeg "klikker" spændet åben :(- .
Derfor har jeg bestilt spænder ved fmg, så håber jeg de er en bedre kvalitet.
De kaldes vist snap hair clip eller noget i den retning :D
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Hvor har du lavet mange fine ting. Dine Hama-blomster er altså sjove, og julekuglerne kan næsten få mig til at ønske huller i ørene. Det er super godt fundet på :-D

Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede

Billede
Billede
tullen72
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Odense
BlueRaven skrev:Hvor har du lavet mange fine ting. Dine Hama-blomster er altså sjove, og julekuglerne kan næsten få mig til at ønske huller i ørene. Det er super godt fundet på :-D

Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede

Billede
Tusind tak og tak for cyber-kuglerne :D
Besvar