Nyt fra Fur

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
De PVC-smykker er bare super flotte, og det er en smart ide, at folk selv kan vælge pynten.
Turkiserne er lige mig og til min overraskelse opdagede jeg, at der skam også var lava i kæden :-D
Og den dersens rene lavakæde - savle savle savle... Billede

Super flot arbejde Havfrue!!!

BilledeBilledeBilledeBilledeBillede BilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBillede

Billede
Billede
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Tak skal i hav, det er nogen gange svær for mig at blive hved med at finde på noget nyt, jeg vil helst ikke lave to ens kæder, men der hvor jeg bruger meget lava kan det være svært, og mine kunder er vilde med lavar og det er jeg også selv, den er rå og feminien på samme tid.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Havfruen skrev:Tak skal i hav, det er nogen gange svær for mig at blive hved med at finde på noget nyt, jeg vil helst ikke lave to ens kæder, men der hvor jeg bruger meget lava kan det være svært, og mine kunder er vilde med lavar og det er jeg også selv, den er rå og feminien på samme tid.
Kirsten du er bare sådan en dygtig smykkedesigner. dine smykker er flotte her på billederne men ved selvsyn har jeg jo set, at de er endnu flottere i virkeligheden.
Ja jeg må snart op og se til dig igen. Desværre har sommer -efterår ikke været så vi kom hjemmefra på længere ture, så det må blive en endagstur for mig selv. Det kunne nu også være dejligt
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
ja det ville da være skønt hvis du kunne få tid til at komme her op så kan vi snakke og hygge os, men jeg ved godt det er svært for dig så det kunne være at jeg skulle finde ned til dig en smut @};- ~o) ~o) ~o) ~o) ~o) ~o)
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Havfruen skrev:ja det ville da være skønt hvis du kunne få tid til at komme her op så kan vi snakke og hygge os, men jeg ved godt det er svært for dig så det kunne være at jeg skulle finde ned til dig en smut @};- ~o) ~o) ~o) ~o) ~o) ~o)
Det kunne også være en supermulighed.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
mace
Safir
Safir
Det er nogen lækre ting du har lavet, hvor får du det gummi fra som du bruger i dine ringe, det ser rigtig flot ud ^:)^
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Det er købt engros så jeg ved ikke hvor du eller kan få det. Jo jeg sælger det også til 2kr per cm, og har det i gråt sort og blommefarvet/bourdox.
Kærlig hilsen

Besvar