Her kom heller ik noget i går, det var fygesne..Susanne i nord skrev:I Sulsted har vi ikke set skyggen af ny sne idag, og der har næsten heller ikke blæst. Har bare sat og tænkt hvor blev den snestorm af?
Kan se at dmi har udsat den til imorgen, men nu må vi se.
Heller ikke gang i noget i dag indtil videre

