Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a
Skriv et svar

Re: En pakke kom i dag med skønne perler

lør 11. dec 2010 17:16

Jeg synes det er nogle pæne smykker du har lavet men jeg tror de havde været nemmere at se hvis du havde lagt dem på en hvid baggrund. De falder lidt i eet med den stakkels sæl.

Re: En pakke kom i dag med skønne perler

søn 12. dec 2010 13:52

Tak Charlotte
:D Den stakkels sæl må jeg så udskifte med noget hvidt.
Tror at det fordi foto er taget inden i stue, desværre er det jo mørkt når jeg kommer hjem fra job.

Jeg nå ud i kulden, måske I har erfaring med hvordan man tager gode billeder af smykker og perler.

Re: En pakke kom i dag med skønne perler

søn 12. dec 2010 14:11

Bæk skrev:Tak Charlotte
:D Den stakkels sæl må jeg så udskifte med noget hvidt.
Tror at det fordi foto er taget inden i stue, desværre er det jo mørkt når jeg kommer hjem fra job.

Jeg nå ud i kulden, måske I har erfaring med hvordan man tager gode billeder af smykker og perler.



solskin er min favorit, som den ideelle setting, ellers vindueskarmen i dagslys

Re: En pakke kom i dag med skønne perler

tirs 14. dec 2010 14:28

Det må være som 'et barn i en slikbutik' ? Tillykke med indkøbet, det ser meget lækkert ud. :-D

Re: En pakke kom i dag med skønne perler

tirs 14. dec 2010 20:12

Ja det er dejligt at kunne vælge og vrage mellem alle de mange perler. Jeg er nu desværre mere optaget af perler end jul
Lise Sonne skrev:Det må være som 'et barn i en slikbutik' ? Tillykke med indkøbet, det ser meget lækkert ud. :-D
Skriv et svar