Ring gave fra min mand
Redaktør: rumlebumle
jeg synes den er flot og at der er fler eksemplar har jo ikke noget med den at gøre, den er valgt til dig af din kærlige mand og det er det som tælder.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Waouw Lisbeth - den er bare super fed... Lige min stil!!
Kan godt forstå du bare måtte eje den...
mums....
Kan godt forstå du bare måtte eje den...
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Super flot ring - og hvad skal man med unika, når man har hjerter af guld?


- anna-edith
- Opal

- Indlæg: 963
- Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Tilslutter mig koret, hvad skal man med unika, når det lige den ting man gerne vil eje. Tillykke Lisbeth
![santa3 [smilie=santa3.gif]](./images/smilies/santa3.gif)
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
-
Anne Marthin
- Opal

- Indlæg: 874
- Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
- Geografisk sted: Als
TILLYKKE Lisbeth
Hvor er du heldig
Jeg synes også at din mand har gjort det godt - FLOT ring
Hvor er du heldig
Jeg synes også at din mand har gjort det godt - FLOT ring
-
sumadesign
- Smaragd

- Indlæg: 179
- Tilmeldt: ons 11. aug 2010 14:15
- Geografisk sted: Århus v
- Kontakt:
Neget forsinket tillykke med dage
håber i havde en rigtig god dag (ja om lidt over et år er det min tur tiden går så stærkt) og sikke en smuk ring du har fået
Susanne
Susanne
