legetøj med UNDERLIGE navne

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

dimsedutten
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Frederiksberg
Billede
ÅHHHHH hvorfor kan de ikke bare give legetøj nogle mere normale navne?
Det er jo en hel spiritusprøve at købe julegaver.....
først ind i boghandlen -
goddag kan jeg hjælpe?
ja tak jeg vil gerne se på en børnebog med BAPABAPABABA???
BARBAPAPA??
ja tak!
Billede

- så var første opgave klaret i spiritusprøven... videre til næste...
så er det ind i BR -
flere gange rundt i den overfyldte butik med stressede forældre og børn der løber rundt på løbehjul, eller kører rundt på nogle af de udstillede cykler,scootere eller gå vogne med dyt og båt og dingeling og billyde og prinsesse sange Åhhhh
hvor er der en fætter BR ansat?
hov der !...
kan du sige mig hvor i har det der harikumu....??? øhh de der dukker man kan designe tøj til ved at proppe stoffet ind i ryggen på dem?
mener du harumika?
JA!
et øjeblik så slår jeg det op...
ups det er i rastorter til maj 2011
hvad?
vi beklager meget men hvis vi får dit telefon nr. så kan vi ringe når det kommer igen. :-D
Billede
Billede
FUCK det er bare ikke nemt at købe julegaver..
nu sidder vi tilbage med : hvad skal den store så ha , som ikke er i rastordrer eller er en iphone, bmv cykel eller en anden tosset mega dyr ting???
Mange perlehilsner Ann
Billede
Love-Shopping
Opal
Opal
Kender det alt for godt..
Jeg stod faktisk og kiggede på den der design tøj dukke du snakker om da vi var i oslo..
Knus fra Katja
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
dimsedutten
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Frederiksberg
ja det ville være smart, jeg har også prøvet mulighederne, men begge steder får man besked midt i bestillingen om at de desværrre ikke er på lager. dvs. br kan man bare ikke tilføje dem til kurven [smilie=santa3.gif]
Mange perlehilsner Ann
Billede
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Puha nogle navne. [-( Godt man ikke har børn. Jeg har godt nok en niece men hun er kun lige blevet 1 år og det er heldigvis nemt at sige Lego Duplo. :))
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
dimsedutten skrev:
ja det ville være smart, jeg har også prøvet mulighederne, men begge steder får man besked midt i bestillingen om at de desværrre ikke er på lager. dvs. br kan man bare ikke tilføje dem til kurven [smilie=santa3.gif]
Uuhh det må have været HITTET i år, så :| Det ser nu også meget sjovt ud faktisk... Du kunne også bestille det fra udlandet, men så når det nu nok ikke frem inden jul desværre...
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Ha Ha Ann, jeg har virkelig siddet og grinet over dit indlæg, for jeg kan lige se dig for mig. Da Freddy og jeg fik hans datters ønskeseddel, stod vi også bare og kiggede på hinanden, for halvdelen af tingene anede vi ikke hvad var..

Jeg håber du får fat i dine julegaver, ellers må du være opfindsom og finde på noget nyt. Eller krydse fingre for de når at få det hjem igen INDEN jul. I værste tilfælde kunne du måske printe et billede ud af de ting de ønsker sig, som et slags gavekort og så kan I købe det i ro og mag når julen er ovre og de forhåbentlig har det i butikkerne igen, købe det.

Har du været i toys"R"us i Gentofte ved Ikea? Ellers kunne jeg måske kigge hvis jeg kommer derud, og hvad med Lyngby der ligger en BR? Måske man begge steder kunne ringe med en forespørgelse.
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Ja det kan være svært at købe gaver.
Heldigvis har jeg supersvigerdøtre, som ELSKER at købe gaver, så det til børnene er overlagt til dem. Pengene skal bare overføres via netbank.
Den der dukke du skriver om, ved jeg min den ene af pigerne skal have. Anede ikke selv hvad det var, så det var da en dejlig oplysning at få.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
Ha ha kender det godt.

Min niece ønskede sig noget japansk tegne halløj som jeg ikke kan udtale eller stave.

Har du forsøgt www.eurotoys.dk?
Besvar