og jeg vil ABSOLUT heller ikke undvære dig Edith, men kan da godt forstå hvis du lige skal have lidt pause tid......DET er bare noget lort, for ord kan meget tit misforståes og især med lidt sarkasme/sort humor indover........
man danner meget hurtig et billede af folk, og bliver som regel alligevel overraskede over at møde dem i real life, og sådan et sted som dette forum, er det jo ikke altid at det er muligt, heheheheh....jeg fik da et par kommentarer da vi var inde hos Miska, med åbent hus - flere fik da sagt guuuud Linda, jeg havde slet ikke forestoillet mig at du så sådan ud!! hehehe, og det valgte jeg så at se/høre som noget positivt!! hehehehe
om en gris eller hund er smukkest, igen er det jo øjet der ser og GUDSKELOV er vi alle forskellige og har hver sin smag!!
og ja, som Camilla skriver, man blivver let stødt over de ting der kan blive "sagt" herinde og selvfølgelig er der nogle som gerne vil skrive og gøre ondt, men har nu indtryk af at de fleste gange er der sket en skrivende misforståelse.....
Bare tænk på vores egen Miska, der var vist en årsag til at hun kun sælger på dette forum nu....og jeg har da også selv "følt" det skrevene ord.....puha!!
der er jo mange eks. på det grønne forum som er blevet smidt ud, selv er skredet, eller bare er blevet så tosset på vedkommende, eller administratorerne, at de bare ikke orkede at være på forummet mer....og det var jo netop det der var godt herovre på dette (Lenes) forum.......at vi netop alle skulle have lov til at ytre vores mening, og så kan der kun ske lidt sammenstød engang imellem - det kan ikke undgåes!!
Hvis jeg ikke husker meget galt, var det netop det der skete for vores egen Lene og hun netop selv sagde FUCK JER, så starter jeg da bare mit eget forum og gudskelov for det, ellers havde jeg jo ikke lige kunnet sidde her og melde min mening ud.....
Så Edith jeg håber at du bare lige skal have lidt "luft" og Charlotte måske også....?? så vi igen kan nyde begge jeres selskab, med hver jeres smag og kommentarer om hint og pist og ADVR!!