Vil trække mig lidt tilbage

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Butler og Charlotte 10 År . Kommunikationsværktøj!!!!!!!!!!!
Ja måske, men det var dig der tillagde mig " barnerollen " hvor du tog " Voksenrollen " med en løftet :naughty: også kaldet forældrerollen.

Ja og det drejer sig om misforståelser, selvfølgelig gør det det.

Og hvad angår det offentlige, så kan jeg da kun beklage at du ikke gjorde det. Så havde jeg kunnet forklare mig der uden at skulle offentliggøre din Pb.

Ja og BR jeg følte mig angrebet.

Og nej Charlotte, du kan ikke gøre for at jeg ikke kan finde ud af at sætte det ind.

Igen må jeg skrive at i mit liv forekommer der ikke HAD i forhold til sådanne ting
HAD er for mig, et meget stærkt ord.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Det skrevne ord er farligt... En smiley forsvinder. Charlotte følte sig angrebet, blev ked af det og angreb tilbage... Og så blev Butler ked af det og så kører lavinen ligesom BR skriver.

Jeg kan faktisk godt forstå dig Butler. Når jeg har været uvenner med folk på forum, så bliver jeg faktisk rigtig ked af det, ligesom hvis det havde været i virkeligheden. Det er da dumt og jeg ved da godt det ikke er "virkelighed" men sådan føles det jo alligevel når man bruger så meget tid herinde. Og når man bliver "kritiseret" i en privat besked tænker man straks; Synes alle jeg er sådan? Kan ingen lide mig? Skal jeg bare helt forsvinde, så har de det nok allesammen det meget bedre? Og så tænker man; det kan da også bare være lige meget alt sammen. Nu gider jeg ikke dem mere!!!

MEN Butler; Jeg kan smadder godt lide dig. Jeg har aldrig følt mig chikaneret eller været ked af noget som helst du har sagt. Og her bliver rigtig trist uden dig :(( Og det tror jeg faktisk også Charlotte mener, når hun lige er kølet lidt ned igen... ;)-

Det undre mig faktisk lidt, det lige var jer der blev "uvenner" for min opfattelse af dig Edith, er da at du sjældent blander dig i diskussioner, og at når du gør, er det altid meget sobert. Der er bestemt andre hidsigpropper (host host - måske mig selv) som er langt dårligere til at tænke før de skriver :-D

Så jeg synes det ville være en dejlig julegave hvis du ombestemte dig...
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
Som ny og at jeg et total objektiv syn på dette så er jeg slående enig med Blue Raven, jeg kunne næppe have sagt det bedre, havde jeg forsøgt.

For mig at se handler det om misforståelser og affekt. Jeg kender selv (dog fra debat forums) at man bliver harm, føler sig misforstået eller trådt på også handler man i affekt og skriver noget som man senere kunne have formuleret anderledes og bedre. Man handler mens man sidder i følelsen og man gør det i forsvar. Det er næppe unormalt ;)

Jeg forsøger (key word) at trække vejret vente et par timer inden jeg svarer på noget jeg føler har krænket mig på den ene eller anden måde. Dog ikke altid jeg formår det. Desværre. Så er det man misforstår skælder og smælder.

Jeg synes I begge skulle blive, evt bare undlade at kommentere hinanden en stund. Ingen grund til at forlade eller trække sig tilbage som sådan. Vil da også mene forummet er fattigere når man mister et medlem. Vi er alle ringe i vandet!

For mig at se kan jeg slet ikke se hvorfor den er kommet så langt her, men havde jeg sat i følelsen havde jeg nok kunne. Jeg forstår godt Butler har følt sig angrebet og at hun synes Charlottes tone er hård, men forstår også godt Charlottes reaktion på at få offentlig gjort sin private besked. Det ville jeg heller ikke bryde mig om.

Det er nemt at være bagklog, og med alt forståelse (og tro mig har selv været i denne situation) så havde jeg nok påpeget tonen havde jeg følt min angrebet og taget den derfra.

Men et godt råd må være at komme ud af affekt inden man svarer, er man i tvivl eller læser noget andet end lige det der bogstaveligt står så spørg. Tekst er så skide svært fordi man let misforstår, det handler om øjnene der ser. En synes måske at bruge af mange tegn er udtryk for streng og hård stemme og andre ser det bare som noget der bare er.

Min søster skrev tit !!! i stedet for en lille ;) Så når hun skrev "Kom lige her!!!" så blev jeg sgu sur. Men hun mente "Kom lige her :)" og det er en verden til forskel. Men ord betyder også meget forskelligt for os alle. Fx når nogle siger "den er da udmærket" så i mine ører er det at hvad end jeg præsenterede er da lige på grænsen til at være godkendt" Hvor andre synes det er langt mere positivt. Så en anden gang man er i tvivl så spørg og fordøm ikke hvorfor man spør! ;D

My opinion
Becca T
Safir
Safir
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
oy Butler jeg håber virkelig at du bliver!!! kan rigtig god lide dig og dine smykker :D :D :D
sumadesign
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Århus v
Kontakt:
jeg vil også gerne have at du bliver please :pray:
Susanne
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
og jeg vil ABSOLUT heller ikke undvære dig Edith, men kan da godt forstå hvis du lige skal have lidt pause tid......DET er bare noget lort, for ord kan meget tit misforståes og især med lidt sarkasme/sort humor indover........
man danner meget hurtig et billede af folk, og bliver som regel alligevel overraskede over at møde dem i real life, og sådan et sted som dette forum, er det jo ikke altid at det er muligt, heheheheh....jeg fik da et par kommentarer da vi var inde hos Miska, med åbent hus - flere fik da sagt guuuud Linda, jeg havde slet ikke forestoillet mig at du så sådan ud!! hehehe, og det valgte jeg så at se/høre som noget positivt!! hehehehe :D

om en gris eller hund er smukkest, igen er det jo øjet der ser og GUDSKELOV er vi alle forskellige og har hver sin smag!!

og ja, som Camilla skriver, man blivver let stødt over de ting der kan blive "sagt" herinde og selvfølgelig er der nogle som gerne vil skrive og gøre ondt, men har nu indtryk af at de fleste gange er der sket en skrivende misforståelse.....
Bare tænk på vores egen Miska, der var vist en årsag til at hun kun sælger på dette forum nu....og jeg har da også selv "følt" det skrevene ord.....puha!!

der er jo mange eks. på det grønne forum som er blevet smidt ud, selv er skredet, eller bare er blevet så tosset på vedkommende, eller administratorerne, at de bare ikke orkede at være på forummet mer....og det var jo netop det der var godt herovre på dette (Lenes) forum.......at vi netop alle skulle have lov til at ytre vores mening, og så kan der kun ske lidt sammenstød engang imellem - det kan ikke undgåes!!

Hvis jeg ikke husker meget galt, var det netop det der skete for vores egen Lene og hun netop selv sagde FUCK JER, så starter jeg da bare mit eget forum og gudskelov for det, ellers havde jeg jo ikke lige kunnet sidde her og melde min mening ud..... ;)

Så Edith jeg håber at du bare lige skal have lidt "luft" og Charlotte måske også....?? så vi igen kan nyde begge jeres selskab, med hver jeres smag og kommentarer om hint og pist og ADVR!!
:o)
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
dimsedutten
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Frederiksberg
For søren hvor er det her snart trukket langt uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud....

At Edith vil trække sig tilbage, det ser jeg bare som en stavefejl ! - Selvfølgelig gør edith ikke det :naughty:

Der er jo netop det med det her forum, at alle er lige og der ikke er nogen alfahunner her. Det er jo det der er det hyggelige ved at logge ind og pludre lidt om smykker og hverdagen. om man er aktiv i trådene eller bare er med på sidelinjen !

Alle mennesker er ikke ens, og det må vi acceptere
Siger nogen noget om dig du ikke bryder dig om er det ok at sige fra
det er ok at sige undskyld, og man skal også kunne tage mod en undskyldning
Det er menneskeligt at fejle og stort at tilgive
- Det er hvad jeg prøver at lære mine piger!

Bortset fra det så : [smilie=smilie_xmas_097.gif] til jer alle [smilie=santa3.gif] [smilie=snowman2.gif] [smilie=tree.gif] [smilie=cc.gif] [smilie=svartpuss.gif] [smilie=12.gif]
Mange perlehilsner Ann
Billede
Besvar