1 dag på arbejde, efter barsel.

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Det lyder godt for dig. Du skal se der skal bare lidt tid til fra alle sider, og godt du selv kan tage fat i den lange ende :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Enormt meget. :-)
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Efter en masse "møgdage" er jeg nu langtids sygemeldt pga. humør, og de "dejlige" (meget ironisk) depresive møgtanker det gjorde jeg ikke kunne tage afsted. Så ser frem til en Jul blandt en svigerfamilie der nok vil se mig som en pyldermås. og en masse læge besøg og ture til psykolog (hvilket jeg finder enormt ydmygende og taber agtigt).
Så er ærlig talt meget meget træt af næsten ALT lige nu.
+ sider: Skøn lille pige, dejlige mennesker omkring mig og en super mor og far der altid har tid til at lytte, og en mand der gør alt for at muntre mig op. og jeg VED jeg er en god mor.

Tror ikke det kun er arbejde, men også noget andet jeg skal have styr på. Er træt af konstant at være bange.
Hvorfor er min mand altid syg? (er nok blevet meget paranoia efter han var syg uden diagnose i et år. og at han bliver meget let syg nu. som alle andre mænd, lægen er ikke noget man tager til med mindre man er ved at dø).
Huset skal vedligeholdes, folk der skal ordne ting skal rykkes konstant bla. vvs ang. fyr og instalatører af nyt net og tv skulle rykkes rigtig mange gange.
Bilen truer med mekaniker (løstes da heldigvis med en nyt batteri), arbejdet stinker, familie problemer man ikke kan gøre noget ved.
folk der begår menneskelige men meget stressende fejl, bl.a. en dagpleje der ikke havde modtaget penge (hvilket hun havde men kostede mig en time m. div. bank konsulenter og samtaler.) menneskelig fejl og hun undskyldte også så mange gange, og er ellers super sød. Bare mange små momenter der bygger sig op.
Hvad tænker folk om altid stabile og faste holdepunkt susanne der nu er væltet? Folk plejer at komme til mig med problemer og nu kan jeg ikke engang klare mine egne.

Er lidt træt af humøret, og hvad trickede det idag? jeg kunne ikke finde mine hovedpine piller og troede jeg måske havde smidt dem ud.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Bæk
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Varde
Du er da vist nød til at tænke positiv.
Hold op med at have ondt af dig selv og gør noget ved din situation.
Du er herre i eget liv
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Hvad folk tænker om dig er lige meget. Det vigtigste er hvad du tænker om dig selv.

Ja du er væltet nu, men ser du ned på andre mennesker hvis de vælter/ryger ned med flaget? Nej vel? Så husk at du har ligeså meget ret til at være nede som alle andre. Det gør dig ikke til et dårligere menneske.

Og at du er træt af at rykke for alting kan jeg godt forstå. Det trætter vist os alle. Du er bare smadder uheldig fordi det er det hele på een gang.

Jeg synes det er rigtig flot at du har langtids-sygemeldt dig fra arbejdet. Det vigtigste er at høre hvad din hjerne og krop kan klare fremfor hvad arbejdet og din svigerfamilie synes. Og hellere gøre det nu end når du føler du er så langt nede at du ikke engang kan klare at være mor for din datter. Så :-bd herfra. ;;)
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Rosenbak
Perle
Perle
Geografisk sted: Lolland
Kontakt:
Susanne i nord skrev:Efter en masse "møgdage" er jeg nu langtids sygemeldt pga. humør, og de "dejlige" (meget ironisk) depresive møgtanker det gjorde jeg ikke kunne tage afsted. Så ser frem til en Jul blandt en svigerfamilie der nok vil se mig som en pyldermås. og en masse læge besøg og ture til psykolog (hvilket jeg finder enormt ydmygende og taber agtigt).
Uhh jeg husker godt den fornemmelse, jeg gik ned med en depression for 5 år siden - da min yngste blev døbt. Jeg følte mig flov og pinlig...men min familie bakkede mig op og støttede mig i diverse lægebesøg og psykologsamtaler.
Jeg var også nervøs for min svigerfamilies reaktion, men jeg kan takke dem for at jeg har rejst mig. Svigermor kom på ferie hos os og hjalp mig.

Jeg har dog haft en depression efter pga. stress - men igen, var familien der.

Susanne - jeg tror ikke du skal være nervøs, vær ærlig om sygemeldingen og fortæl hvordan du har det. Måske bliver de chokkeret, men pludselig forstår de.

Du er ikke en pyldermås, men en kvinde som lytter til sin krops signaler omkring depressiontegn.

Knus til dig :romance-caress: :romance-grouphug:
Glade hilsener fra :
Billede
Ravnemor
Perle
Perle
Geografisk sted: Skanderborg
Bæk skrev:Du er da vist nød til at tænke positiv.
Hold op med at have ondt af dig selv og gør noget ved din situation.
Du er herre i eget liv
Der er perioder hvor det er lettere sagt end gjort.
Susanne - Jeg ved at det er lettere sagt end gjort, men du bliver nød til at accepterer at du ikke kan klarer alt pt. Hvis du skal går og bebrejder dig selv hele tiden, at du er træt, ikke kan klarer noget, ikke er noget for andre osv osv, så dræner du dig selv for energi. Ja, det er også svært, men du kan lærer det. Det er bestemt ikke flovt at gå til psykolog. Hvis du har brækket et ben, så går du også til læge. Nu er det bare inde i følelserne der er "brækket" noget.

Jeg håber at du trods alle dine tanker kan have en rigtig god jul sammen med din dejlige familie
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Susanne i nord skrev:Efter en masse "møgdage" er jeg nu langtids sygemeldt pga. humør, og de "dejlige" (meget ironisk) depresive møgtanker det gjorde jeg ikke kunne tage afsted. Så ser frem til en Jul blandt en svigerfamilie der nok vil se mig som en pyldermås. og en masse læge besøg og ture til psykolog (hvilket jeg finder enormt ydmygende og taber agtigt).
Så er ærlig talt meget meget træt af næsten ALT lige nu.
+ sider: Skøn lille pige, dejlige mennesker omkring mig og en super mor og far der altid har tid til at lytte, og en mand der gør alt for at muntre mig op. og jeg VED jeg er en god mor.

Tror ikke det kun er arbejde, men også noget andet jeg skal have styr på. Er træt af konstant at være bange.
Hvorfor er min mand altid syg? (er nok blevet meget paranoia efter han var syg uden diagnose i et år. og at han bliver meget let syg nu. som alle andre mænd, lægen er ikke noget man tager til med mindre man er ved at dø).
Huset skal vedligeholdes, folk der skal ordne ting skal rykkes konstant bla. vvs ang. fyr og instalatører af nyt net og tv skulle rykkes rigtig mange gange.
Bilen truer med mekaniker (løstes da heldigvis med en nyt batteri), arbejdet stinker, familie problemer man ikke kan gøre noget ved.
folk der begår menneskelige men meget stressende fejl, bl.a. en dagpleje der ikke havde modtaget penge (hvilket hun havde men kostede mig en time m. div. bank konsulenter og samtaler.) menneskelig fejl og hun undskyldte også så mange gange, og er ellers super sød. Bare mange små momenter der bygger sig op.
Hvad tænker folk om altid stabile og faste holdepunkt susanne der nu er væltet? Folk plejer at komme til mig med problemer og nu kan jeg ikke engang klare mine egne.

Er lidt træt af humøret, og hvad trickede det idag? jeg kunne ikke finde mine hovedpine piller og troede jeg måske havde smidt dem ud.

Vi har altid et øre der er klar til at høre, en skulder at hulke og en sofa at sove på ;) til jer alle zusammen ;) :ymhug:
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Besvar