Kære Julemand
Redaktør: rumlebumle
god vejr så jeg kan flyver hjem (belgien) til Jul...... skal flyver den 23. 
-
AnqelxDeluxe
- Perle

pyha - jeg kunne ikke undvære gaverne... Nok fordi jeg ELSKER gaver!
Men ønskeseddeln er altid tom hos mig?! Såååe... men gavekort og lidt småtterier er da landet på ønskeseddlen
Dog holder jeg ikke ret meget af ønskeseddler fordi det sjældent er ting jeg får som står på den alligevel HAHA!
Men ønskeseddeln er altid tom hos mig?! Såååe... men gavekort og lidt småtterier er da landet på ønskeseddlen
Dog holder jeg ikke ret meget af ønskeseddler fordi det sjældent er ting jeg får som står på den alligevel HAHA!
-
dimsedutten
- Smaragd

- Geografisk sted: Frederiksberg
ÅHH jeg ønsker mig minimum to nye tænder...
et rrrr og et j til min bærrbar
højtalerre til min iphone (som jeg jo lige harrr fået af min søde mand)
køkken knive.(har lige været i kødbyen og få slebet knive, og gud hvor så jeg altså mange fede fede knive jeg barre må eje men penge penge penge dyre dyrre dyrre meget dyre)
musik til min iphone
en dørmåtte med en ko på.
en ko spareko
og gavekorrt til lidt tøj kan man jo altid bruge
et rrrr og et j til min bærrbar
højtalerre til min iphone (som jeg jo lige harrr fået af min søde mand)
køkken knive.(har lige været i kødbyen og få slebet knive, og gud hvor så jeg altså mange fede fede knive jeg barre må eje men penge penge penge dyre dyrre dyrre meget dyre)
musik til min iphone
en dørmåtte med en ko på.
en ko spareko
og gavekorrt til lidt tøj kan man jo altid bruge
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Jeg får ikke det jeg ønsker mig mest juleaften for de er ikke kommet.
Jeg købte abonnement på 2 perleblade d. 27/11 men ak, min postkasse er stadig tom.
Men så kommer de nok i det nye år.
Men jeg ved at jeg endelig får en stegepande (det ønskede jeg mig også sidste år men dem jeg var sammen med, købte en der var alt for lille). Det skøre er at den bare skal være en let og billig een i normal størrelse. Men hvis jeg havde købt en, så havde jeg jo ikke rigtig noget jeg kunne ønske mig.
Min mor finder altid på lidt skøre gaver og nogen gange er de gode, og andre gange ikke så gode. Det ene år fik jeg nogle viskestykker med nogle høns på. De var tude grimme og jeg er altså ikke en god skuespiller, så hun kunne jo godt se på mig at jeg hadede dem. Så hun endte med at beholde dem (de er nok endt i et skab for jeg har aldrig set dem siden).
Kan I holde masken hvis I får noget som I ikke kan bruge/vil eje?
Hov, jo jeg får en god gave. Den bog der kom forleden:
http://www.amazon.co.uk/Making-Jewelry- ... 944&sr=1-1
Den er fra ilderne og katten til mig. Det er sørme sødt af dem.

Men jeg ved at jeg endelig får en stegepande (det ønskede jeg mig også sidste år men dem jeg var sammen med, købte en der var alt for lille). Det skøre er at den bare skal være en let og billig een i normal størrelse. Men hvis jeg havde købt en, så havde jeg jo ikke rigtig noget jeg kunne ønske mig.
Min mor finder altid på lidt skøre gaver og nogen gange er de gode, og andre gange ikke så gode. Det ene år fik jeg nogle viskestykker med nogle høns på. De var tude grimme og jeg er altså ikke en god skuespiller, så hun kunne jo godt se på mig at jeg hadede dem. Så hun endte med at beholde dem (de er nok endt i et skab for jeg har aldrig set dem siden).
Hov, jo jeg får en god gave. Den bog der kom forleden:
http://www.amazon.co.uk/Making-Jewelry- ... 944&sr=1-1
Den er fra ilderne og katten til mig. Det er sørme sødt af dem.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)