Trist dag for mig idag

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Mange tanker og knuser til dig her fra @};-
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
Åh synes der er mange triste dage for mange for tiden.

Men dybeste medfølelse! Kan godt forstå du savner din veninde, hvorfor skulle du ikke det ;) Pas på dig selv.

I forhold til din venindes datter, så kan bedemændene ofte være til stor hjælp i forhold til de "praktiske ting" din venindes datter nu skal forholde sig til midt i sorgen! Det er ikke til at bære, der er rigtig mange ting, håber hun evt kan overdrage noget af det til en hun stoler på så hun også kan sørge.

Sender nogle varme tanker!
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Tusind tak for alle jeres indlæg og det varmer meget :ymhug: .Datteren overvejer måske at flytte herned og så skal kattene ikke aflives, for vi kan desværre ikke have dem sammen med vores egne 2 og de vil også hele tiden løbe hjem ,da det kun er 4 huse herfra hvis huset skal sælges,men vi passer dem sålænge det er nødvendigt mens datteren er i KBH og så må vi se hvad der sker .Inat faldt jeg først i søvn kl 4.30 for jeg savner hende så forfærdeligt .Igår fik jeg en delfin af datteren som min veninde havde købt til mig lige inden hun blev indlagt ,for jeg samler jo på delfiner så det er også et dejligt minde.Nu fik jeg lige lidt luft igen ved at skrive dette indlæg MANGE KRAM TIL JER :ymhug:
Billede I LOVE CATS
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Tusinde :ymhug: og tanker til dig, her midt i din sorg @};-
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Jeg er rigtig ked af det på dine vegne som jeg også har fortalt dig. Og det var så synd at hun ikke fik den rolige død på et hospice som hun gerne ville have haft. Men hun har heldigvis ikke smerter længere og I har alle de gode minder om hende. Det må du huske. Og hvis du har behov for at fortælle mere om hende og det spændende liv hun levede, så ringer du bare. :ymhug:
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Kære Lisbeth
Det gør mig rigtig trist at læse.... håber at du finder trøst i gode minder. Kram herfra :ymhug:
mace
Safir
Safir
Hej Lisbeth.
Jeg føler med dig og ved hvad du gennemgår, da jeg ikke er så god til at formulere mig vil jeg ikke skrive så meget, men jeg sender hermed en masse tanker knus og kram :ymhug: :ymhug: :ymhug:
Besvar