Gine

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Kirsten
Safir
Safir
Geografisk sted: Næstved
Jeg har en god gine som kan indstilles. Mine former er blevet "ændret" så den passer ikke til mig mere :))
Brystvidde 84 til 100 cm
Livvidde 64 - 80 cm
Hoftevidde 96 - 102 cm.
Der er også oplægning stang til kjole/nederdel.
Mrk Diana.
400 kr.
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
nej de kroppe er ikke hvad de har været. 8-}
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
og mine former "duer" heller ikke kan jeg se....øv manner, har ellers længe ønsket mig sådan en, men synes de er sååååå dyre!!
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
ja sådan går det jo ind imellem at vores mål ændre sig, som regel ikke til den gode side.

Jeg har 3 stk giner i s - m - L kan ikke lige huske målene men de er også til at indstille. Jeg har selv brugt den i L da jeg var rigtig stor. Da brugte jeg en st. 48.

De er alle til salg for 400 kr pr stk. De er på loftet skal i weekenden tage dem ned og finde ud af målene på dem og vende tilbage med målene.
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
uhuuuu, det lyder spændende, det må du meget gerne..... :dance:
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Kirsten
Safir
Safir
Havfruen skrev:nej de kroppe er ikke hvad de har været. 8-}
... deri må jeg give dig ret .... ;)-
Mvh
Kirsten

Carpe diem
Kirsten
Safir
Safir
anna-edith skrev:ja sådan går det jo ind imellem at vores mål ændre sig, som regel ikke til den gode side.

Jeg har 3 stk giner i s - m - L kan ikke lige huske målene men de er også til at indstille. Jeg har selv brugt den i L da jeg var rigtig stor. Da brugte jeg en st. 48.

De er alle til salg for 400 kr pr stk. De er på loftet skal i weekenden tage dem ned og finde ud af målene på dem og vende tilbage med målene.

Nej det er lidt kreile med den vægt ... har nu været på kur i 1½ md.... det hjælper, selvom julen var svær for selvkontrollen. Indtil videre er der røget 7 kg ....
Mvh
Kirsten

Carpe diem
Joanna
Perle
Perle
Hej Anna-Edith

Fandt du nogensinde ud af målene på dine giner, for jeg kunne godt være interesseret i at købe en og jeg arbejder i Allerød, så det ville være nemt at komme forbi.

Knus Joanna
Besvar