Hej Alle
Jeg har lidt af et problem jeg skal have løst. på min datters skole skal de spille skuespil. Det foregår i 1800 tallet og hun skal have en blå eller sort kone kjole på. Er der nogen der kan hjælpe mig med et mønster? Jeg kan sagtens selv sy kjolen men jeg mangler lige et mønster er der nogen der kan hjælpe mig?
mønster til 1800 tals kjole nu med billeder
Redaktør: rumlebumle
-
smykke damen
- Smaragd

- Geografisk sted: Vester Åby
- Kontakt:
Senest rettet af smykke damen tors 24. feb 2011 20:13, rettet i alt 1 gang.
Hilsen Smykke damen
Du kan gå på bibloteket og finde ud af hvordan de ser ud og så kan du finde et almindelig mønster du kan lave i den fasong de skal være i. Men ellers vil jeg tro at det er en hellang kjole lidt lige som en skjorte og så skal der nok et forklæde og et tærklæde til også.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
smykke damen
- Smaragd

- Geografisk sted: Vester Åby
- Kontakt:
Ja så fik jeg lavet en kjole og den bragte lykke. Her kommer så billederene.

og her med forklæde

Jeg tror sørme vores kat følte sig en lille smugle tilside sat og den ville gerne blande sig

og her med forklæde

Jeg tror sørme vores kat følte sig en lille smugle tilside sat og den ville gerne blande sig

Hilsen Smykke damen
- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Hvor er den bare blevet rigtig god

Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
du er da super dygti og hvor er den bare bleven autentisk
Kærlig hilsen