Det var lidt om min dejlige dag i dag
Skovtur
Redaktør: rumlebumle
Nu er vi lige kommet hjem efter en dejlig skovtur hvor vi havde frokost og kaffe med
.Vi så 2 dådyr løbe lige over vejen hvor vi sad musestille på et par træstubbe og lige pludselig var de der og vi kiggede på hinanden i flere min. før de løb videre og det var så smukt at man blev hel salig.
Vi har ikke mere end 3km til vore dejlige skov og vi har gået 9km ialt ,så det er dejligt at komme hjem og smide benene op .Solen skinner så dejligt og man får bare sådan en energi og gå og lytte til alle dyrene i skoven.Jeg plejer at have mine gang stave med ,men dem havde jeg glemt ,men så fandt jeg et par grene og så var det bare derud af så Rudi havde svært ved at følge med
Vi er tit i skoven hele året rundt og til jul finder jeg det lækreste pudemos og store svampe på mine hemmelige steder og som jeg tørre og som er så dyrt i forretningerne.
Ja jeg og min søster har også været ude at nyde det dejlig vejr i dag vi har gådet to lange ture langs stranden, en før midag og en nu her efter midag, og hvor er det bare dejlig at vi igen kan få frisk luft og sol
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
En dejlig forårsdag, hvor jobbet desværre tog det meste af min tid
Det lyder som en dejlig dag Lisbeth, ja, det er bare skønt at gå i skoven, og nyde naturen, og så hvis man er heldig at se nogle af skovens dyr, er dagen bare endnu mere skøn.
Vi er også bare så heldige at have både fasaner, og mange harer, på markerne omkring os, og ikke så sjældent ser vi dådyr, og sidste år havde vi en lille ræveunge der kom og nippede til fuglefoderet
Vi er også bare så heldige at have både fasaner, og mange harer, på markerne omkring os, og ikke så sjældent ser vi dådyr, og sidste år havde vi en lille ræveunge der kom og nippede til fuglefoderet
Ja - Lisbeth.. Det har været en skøn solskinsdag...
Dejligt med en travetur og kaffe i skoven.. Det bliver endnu mere skønt, når bladene begynder af komme - og bunden bliver dækket af smukke blomster....
ÅH hvor jeg dog glæder mig til forår...
Dejligt med en travetur og kaffe i skoven.. Det bliver endnu mere skønt, når bladene begynder af komme - og bunden bliver dækket af smukke blomster....
ÅH hvor jeg dog glæder mig til forår...
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
I er heldige at I bor steder hvor I kan se vilde dyr. Her kan jeg se ildere og en kat, og det er ligesom det. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)