Her kan der oprettes links, man anbefaler, det skal helst have noget med håndarbejde/hobby at gøre, men ellers ser vi hen ad vejen hvad der kommer på.
Skriv et svar

Min hjemmeside

ons 23. mar 2011 18:06

Hej :-D
Vil i kommentere min hjemmeside, hvad syntes i om den?

http://www.brick.com/sjogren

Har virkelig brug for feedback?

mvh Ina.

Re: Min hjemmeside

tors 24. mar 2011 12:23

hej du jeg tror at der er noget galt med din link for jeg kommer ikke ind til nogen hjemme side.

Re: Min hjemmeside

fre 25. mar 2011 09:16

også her....kommer ud til en hvid side....som om at linket er forkert...??

Re: Min hjemmeside

lør 26. mar 2011 10:13

http://www.bricksite.com/sjogren/velkommen

Det er burde være det rigtige link :-D

Re: Min hjemmeside

lør 26. mar 2011 12:09

hej du Du ønsker at få tilbagemellinger, og jeg er bange for at du bliver ked af det når jeg skriver min mening. Men så lad vær med at læse vidre.

det er en ommer dit første billed er bare så dårlig at jeg ikke gider kikke mer på den side. den er uklar og grynet og lyset reflekter på en helt forkert måde.og dine andre billeder er ikke meget bedre.du skriver ikke hvad dine smykker er lavet af hvad , og der er en masse regler om hvad der skal stå om hvordan man kommer i kontagt med dig, hvor du bor, hvordan man skal betale osv, du er nød til at finde ud af hvilke regler der gælder for at sælge din ting

Re: Min hjemmeside

lør 26. mar 2011 15:03

Havfruen skrev:hej du Du ønsker at få tilbagemellinger, og jeg er bange for at du bliver ked af det når jeg skriver min mening. Men så lad vær med at læse vidre.

det er en ommer dit første billed er bare så dårlig at jeg ikke gider kikke mer på den side. den er uklar og grynet og lyset reflekter på en helt forkert måde.og dine andre billeder er ikke meget bedre.du skriver ikke hvad dine smykker er lavet af hvad , og der er en masse regler om hvad der skal stå om hvordan man kommer i kontagt med dig, hvor du bor, hvordan man skal betale osv, du er nød til at finde ud af hvilke regler der gælder for at sælge din ting



Hvis du gad at kigge lidt videre så står der faktisk "kontakt", og inde under om os der står om hvordan du betaler og hvordan varerne bliver sendt.

Re: Min hjemmeside

lør 26. mar 2011 16:25

Billederne er stadig for sløret :)

Re: Min hjemmeside

lør 26. mar 2011 17:21

Nu bad du jo selv om at få kretik, så det nytter ikke noget at du bliver sur, det er nemlig ikke nok med at man kan kontagte jer på en meil det er ikke lovligt at gøre det på den måde der skal være en rigti adrasse og der er mange andre oplysninger der skal være der for at det hele er lovligt, nu har vi jo alså selv en net butik . jeg synes i skulle tage og kikke jer om på andres sider for at se hvad der skal til fot at tingen bliver i orden
Og i dag er det ikke nok at sette en side op og så tro at man kan sælge noget der er så mange om budet så vi tingen ikke ser fine ud med det samme er der ikke nogen der gider at købe noget .

Re: Min hjemmeside

søn 27. mar 2011 15:59

Havfruen har altså ret. Der er en masse love der skal overholdes når man laver en net-butik og dem har du på ingen måde overholdt. Dine kontakt oplysninger email, navn og adresse SKAL fremstå klart og tydeligt på siden og de står ingen steder (jo jeg har kigget).

Og hvor står der at man har 14 dages returret og 2 års garanti (som man har ifølge lovgivningen)? :-\

Derudover skriver du at betaling sker via netbanks overførsel. Hvad hvis folk ikke har netbank? Kan de så ikke gå i banken over overfører pengene? ;)-

Du skriver heller ikke hvad det koster at få tingene tilsendt. Ja du skriver:
Prisen på porto er afhængig af varerens vægt. Portoen betales af køberen selv.
Vareren vil blive sendt med Post Danmark

Men er det Post Danmarks takster du går efter eller lægger du indpakning oveni og skal du også have et administrationsgebyr eller hvad??? :-\

Jeg vidste heller ikke at en halskæde kunne være 41 cm bred. Hvor lang er den så? B-)

Og hvad er smykkerne lavet af? :-\

Og overholder de gældende lovgivning omkring nikkel eller ej? :-\

Billederne er så utydelige at jeg aldrig ville købe noget derfra.

Og sidst men ikke mindst: når du tager et billede med blits, så bliver farverne lysere end de er irl. Dvs at folk ikke får den farve vare hjem som de regner med. Derfor risikerer du at få en masse smykker retur. Så tag billederne i sollys. Det er bedre for dig og dine evt kunder. ;;)

Re: Min hjemmeside

søn 27. mar 2011 17:22

En ordrebekræftelse på 3 dage er iøvrigt også rigtig længe. Når jeg bestiller noget over nettet, forventer jeg ordrebekræftelse med det samme, om ik andet inden for et døgn.
Skriv et svar