Hej allesammen

Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.

Redaktør: rumlebumle

smykke-skrinet
Perle
Perle
Indlæg: 1
Tilmeldt: man 9. feb 2009 11:03
Geografisk sted: Århus N
Kontakt:
Hejsa...

Så vil jeg også lige melde min ankomst. Jeg hedder Sanne og er 23 år. Jeg har en hjemmeside på siden http://www.smykke-skrinet.dk hvor jeg sælger mine smykker som jeg har lavet i snart 1 år.

Jeg håber jeg kan få rigtig meget ud af at være medlem af dette forum og lære en masse nye ting samtidig med at evt kunne bidrage med min viden.

Jeg glæder mig til at lære jer allesammen at kende :)
:D
Venlig hilsen

Sanne
smykke-skrinet
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
velkommen her hvor vi kan lære en masse og hjælpe hinanden :D det er en utrolig flot hj side du har :D
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Hej Sanne.

Rigtig hjertelig velkommen her til dette forum.

Jeg håber også at du får rigtig meget ud af at være her, og at du vil dele dine tips, og erfaringer med os alle.

Jeg håber at du vil skrive en masse indlæg, og at du får nogle gode og brugbare svar, hvis du har spørgsmål. :)
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Joan
Perle
Perle
Indlæg: 17
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:15
Geografisk sted: Rold
Kontakt:
Velkommen til..
hold da op en flot hjemmeside du har dig :) Rigtig flot.
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Velkommen til. Det er nogle flotte ting du laver.Og en dejlig overskulig hjemme side du har. :clap:
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
mortilseks
Perle
Perle
Indlæg: 24
Tilmeldt: man 26. jan 2009 08:06
Geografisk sted: Roslev
hej og velkommen
Knus Tina

Billede
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Hej og velkommen til. :) Jeg havde lige glemt at jeg havde budt dig velkommen men en god gerning kan ikke gøres for tit. :oops: og jeg kan ikke få dette indlæg slettet.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Besvar