Er du den samme steffens som på det andet forum har lavet de smukkeste øreringe i maj konkurrence/udfordring.
De skal nemlig bare flytte hjem til mig.
Røgkvarts smykker
Redaktør: rumlebumle
Ja det er jegbutler skrev:Er du den samme steffens som på det andet forum har lavet de smukkeste øreringe i maj konkurrence/udfordring.
De skal nemlig bare flytte hjem til mig.
Hilsen Mette
Er bare helt solgt over dem. Skriv lige i en pb hvad de koster. Det er nemlig ikke i denne tråd.
Super flotte smykker. Jeg er også selv helt vild med facetslebne røg kvarts og har også lavet nogle smykker sammen med guldbelagte dele 
Det ser så elegant ud.
Det ser så elegant ud.
Hej Steffens.
Har modtaget de vidunderlige øreringe i dag. Hold da helt k---- hvor er de smukke. Tak fordi jeg måtte købe dem.
Har du evt en "opskrift " på hvordan man laver dem. Kunne godt ønske mig nogle lignende i nogle af mine andre ynglingsfarver.
Har modtaget de vidunderlige øreringe i dag. Hold da helt k---- hvor er de smukke. Tak fordi jeg måtte købe dem.
Har du evt en "opskrift " på hvordan man laver dem. Kunne godt ønske mig nogle lignende i nogle af mine andre ynglingsfarver.
Dejligt at hørebutler skrev:Hej Steffens.
Jeg startede med at komme en perlestav igennem den store perle, derefter satte jeg den i en åben øsken og så til sidst fast i creolen.
Så kom jeg alle de små perler på stave og satte dem fast i øskenen. Den sidste perle sidder i creolen.
Tja så endte de med at se sådan ud:

Hilsen Mette
Tak det skal prøves. Skal nemlig have turkis tøj på til en anden " fest " vi skal til.
De er flotte dine øreringe men bliver de ikke lidt tunge eller hvad
Og butler du løber alt for meget i byen
kan du så få lavet nogle smykker til bagdøren i stedet for
Hummmmonhar hun mun en fordør 
Og butler du løber alt for meget i byen
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Har faktisk nedlagt min fordør for år tilbage, så har kun bagdøren og terrassedørenHavfruen skrev:De er flotte dine øreringe men bliver de ikke lidt tunge eller hvad![]()
Og butler du løber alt for meget i byen![]()
![]()
kan du så få lavet nogle smykker til bagdøren i stedet for
![]()
Hummmmonhar hun mun en fordør
Husk hvis nogen kommer på disse smukke kanter er der