billeder?

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Ivan
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Odense
Tak for feedback, som jeg tidligere har fået af vide var en god ide var at sætte kameraet på makro funktionen og tage billederne i dagslys, og sådan har jeg taget de nye billeder. Øreringene du mener er ikke guld men messing.[/quote]

Ja det så jeg også bagefter :((
Det er da de samme billeder som sidst jeg kikkede,ikk', eller er der sket noget jeg syntes der er 2 billeder der er i fokus. Macro er noget teknik der ligge i kamera, det vil aldrig kunne erstatte et rigtigt macroobjektiv. Hvor laver du fokus når du står i macro. Det virker som om du fokusere et andet sted end hvor du skal. :naughty: Bruger du stativ, det kan jo være at det er der det er galt.
Lige et sp.: når jeg hører perler, gar tankerne lige hjem til legegården hvor pigerne lavede perlekæder sådan noget i palstik, det de damer her laver er vel ikke i plastik @-)

Venlig hilsen
Ivan
Billede
Billede

Venlig hilsen
Ivan
InaH
Perle
Perle
Kontakt:
de billeder på facebook er nye. :)
men det kan godt være du har ret i det med fokus, den havde jeg ikke tænkt på. :)
jeg er ikke så god, så jeg ved hvad de forskellige perler hedder endnu desværre.
men det kommer nok :)
i kan følge mig og mine smykker på facebook.dk
Ina Haugaard
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Ina: Hvis du kigger på det billede hvor øreringene hænger på en urtepotteskjuler, så er selve motivet (øreringene) slørede, mens kanten af urtepotten i venstre side fremstår klart og tydeligt. Dvs du tager kameraet for tæt på motivet. Prøv dig frem så du lærer hvor tæt på det skal være. ;;)

Ivan: Det her er et forum for alle, også folk der laver smykker i plastik. Og der er intet galt i at lave smykker i plastik. Jeg tror vi alle har startet sådan. Og kigger du i ordbogen på ordet "perle", så står der at det er "en lille, ofte kugle- el cylinderformet genstand med hul i som kan trækkes på en snor..." (citat fra Politikens Dansk ordbog) Dvs det både dækker over plastik, ædelsten, halvædelsten (som åbenbart ikke hedder halvædelsten mere), træ osv. ;;)
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Ivan
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Odense
Ivan: Det her er et forum for alle, også folk der laver smykker i plastik. Og der er intet galt i at lave smykker i plastik. Jeg tror vi alle har startet sådan. Og kigger du i ordbogen på ordet "perle", så står der at det er "en lille, ofte kugle- el cylinderformet genstand med hul i som kan trækkes på en snor..." (citat fra Politikens Dansk ordbog) Dvs det både dækker over plastik, ædelsten, halvædelsten (som åbenbart ikke hedder halvædelsten mere), træ osv. ;;)[/quote]

Dav Charlottes

Nej nej nej det var ikke ment som noget negativt, :ymsick: uha uha da jeg håber ikke nogen har misforstået noget af det jeg sagde. ang. materiale som perler kan være lavet af, så har jeg selv slået det op og er kommet frem til det samme som dig.
Jeg undskylder hvis der er nogen der har opfattet det forkert :-s

Venlig hilsen
Ivan ;)
Billede
Billede

Venlig hilsen
Ivan
InaH
Perle
Perle
Kontakt:
kallie skrev:Ville bare lige smide de billedopbevarings ting jeg bruger online..

Photobucket.com - så oploades de på en hjemmeside
Hejsa.
Nu har jeg prøvet at bruge dette program og ville lige prøve at ligge et billed ud.

Billede

Håber jeg gør det rigtig, for det ligner et link, man ligger ud ?
ved du om man skal ligge html koden ud eller den som den der passer til email og IM.? :)

MvH InaH
ps. fandt vidst ud af det :) :)
i kan følge mig og mine smykker på facebook.dk
Ina Haugaard
Besvar