Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.
Skriv et svar

randsyet læder på engelsk

lør 7. maj 2011 10:22

Hallo ....

Hvad hedder randsyet læder på engelsk ?

Re: randsyet læder på engelsk

lør 7. maj 2011 14:44

Hmm jeg er ikke sikker

Inden for hatte og sko er randsyet læder det som hedder welted leather/suede men om det er det samme inden for smykker tvivler jeg på dog..

Re: randsyet læder på engelsk

man 9. maj 2011 14:37

Andre som har foreslag til, hvordan jeg finder randsyet læder på ebay ???

Re: randsyet læder på engelsk

man 9. maj 2011 15:35

Kan du ikke finde det på den danske udgave af E*bay, måske finder du svaret der?

Re: randsyet læder på engelsk

man 9. maj 2011 16:18

Godt foreslag .... prøver lige om jeg kan finde ud af det .... ;)

Re: randsyet læder på engelsk

man 9. maj 2011 16:28

Kirsten skrev:Godt foreslag .... prøver lige om jeg kan finde ud af det .... ;)

...... det gav ikke noget resultat ... æv æv

Re: randsyet læder på engelsk

man 9. maj 2011 17:13

ØVS

Jeg har forsøgt på e*bayUK med handsewn leather/ suede synes ikke jeg finder noget heller ikke under craft... hmm mystisk..

Håber der er andre der kan hjælpe bedre.. jeg har forsøgt at hører min moster i Texas, men hun kender ikke til det og heller ikke hvad det hedder, men hun mente det måtte bare hedde leather / suede cord..

Re: randsyet læder på engelsk

man 9. maj 2011 17:16

Diddah skrev:ØVS

Jeg har forsøgt på e*bayUK med handsewn leather/ suede synes ikke jeg finder noget heller ikke under craft... hmm mystisk..

Håber der er andre der kan hjælpe bedre.. jeg har forsøgt at hører min moster i Texas, men hun kender ikke til det og heller ikke hvad det hedder, men hun mente det måtte bare hedde leather / suede cord..


Hvor er det sødt af dig .... har fundet "billeder" af suede cord ... men synes altså ikke det ligner ..... :think:

Re: randsyet læder på engelsk

man 9. maj 2011 17:25

måske edge-stitched leather
cord eller band vil give resultat.. læder er leather og suede er ruskind, det er da lidt sært jeg søger på den ebay UK og kan ikke rigtig finde noget hellere.. er helt nysgerrig selv..

Ellers må du næsten købe her i DK

Re: randsyet læder på engelsk

man 9. maj 2011 18:44

Jeg plejer at købe i Dk ... men tænkte at jeg ville prøve Ebay. Så bliver man også lidt "bidt", når der er noget man IKKE kan finde ;)- jeg kan ihvertfald søge meeeget længe ... når jeg bliver "bidt tilstrækkeligt" :))
Skriv et svar