Tillykke til Diddah

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Hjertelig tillykke med dagen

[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Aiii 1000 tak alle sammen..

Dronningen har været her i Horsens så alle flag handlede om hende, men tilgengæld er jeg blevet overøset med hilsner her og på facebook, og mobilen self hvor er det dejligt, mange tak skal I have.. ;)

Vi er en del som har fødselsdag i dag i min familie og omgangskreds, dejligt ikke at dele her inde med nogen ;)

Men vejret var ik min fejl ;P Selvfølgelig ikke ;) Er blevet udskældt, men 8.25 i morges skinnede solen ;D
Eva1950
Opal
Opal
Indlæg: 782
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Stort TILLYKKE med fødselsdagen [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor:
Hilsen Eva1950
Besvar