Åh Åh...
Redaktør: rumlebumle
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Kryds fingre for mig! Min bedre halvdel blev 40 i mandags og idag er så dagen hvor vi skal holde fest for 40 inviteret gæster. Jeg er SÅ nervøs, men jeg tror egentlig vi har styr på det meste. En af mine veninder kommer her om et par timer og hjælper til med maden vi skal lave færdig. Så skal jeg lige have støvsuget hytten igen og derefter vente på gæster. Ihhh hvor bliver det spændende. Vejret er desværre nok ikke med os, men vi har STOOOORT telt i haven, så regnen kan bare vælte ned, hvis den har lyst til det.
Jeg krydser fingre! Godt at du har fået en veninde til at hjælpe, så du ikke står med det hele næsten alene. Husk også at spare på kræfterne og få hvilet i løbet af dagen, så du ikke er helt smadret, når gæsterne kommer (og drop da støvsugningen - hvem lægger mærke til det??)

Jamen så tillykke med ham, så må vi håbe at han har været sød, så solen kommer frem og skinner på ham. 
Tillykke med ham.. Og håber i har gang i en rigtig fed fest..
Med hygge og godt samvær..
Til trods for at det regner lidt engang imellem... Heldigvis er det ikke koldt og blæsende...

Med hygge og godt samvær..
Til trods for at det regner lidt engang imellem... Heldigvis er det ikke koldt og blæsende...
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Tillykke med Freddy og håber at alt gik rigtig godt ! ![Dannebrog02-medium [smilie=dannebrog02-medium.gif]](./images/smilies/Dannebrog02-medium.gif)
En lidt for sent tillykke!!! Hvordan gik festen??? 
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Tak tøser! Festen gik rigtig godt. Freddy fik alle sine ønsker opfyldt og mere til. Det var virkelig overvældende. Vi kom i seng i løbet af natten
... og var det man kalder godt brugt dagen efter, UDEN tømmermænd
Jeg klarede alt med pil op, så jeg var yderst stolt af mig selv.