Ja det gør jeg altså engang imellem....
Men føler mig SÅ inspirations forladt for tiden... og alligevel syntes jeg at jeg sidder fast i et hul og mangler alverdens ting... primært wire...
^^
Jamn bestil dog noget siger den kloge så... jo jo.. hvis jeg var lavet af penge og bare kunne bestille løs som jeg lyster *GG*.. mine søde svigerinde gav mig noget 1,25mm kobbertråd sidst i de var her... det satte lidt gang i mig, fik lavet en halskæde... og fik øjnene op for at jeg mangler mere wire... OG bedre tænger/værktøj...
Og så er jeg for alvor faldet i ebay.... har fået købt masser af billige ting.. både perler og alt muligt andet.. eks. ankom der med posten i går: 3 poser tomat frø, og 10 par øjnvipper.. og masser af andet er på vej... det kommer primært fra kina af.. og gavner hele familien... bonusbarnet har fået solbriller, manden solbriller, slips og frø, mig, hobby ting... og den bette.. et broderi til hendes værelse...
Har os brugt lidt tid på andre hobby'er... ja mere eller mindre fulgt mine luner som jeg nu havde lyst, har broderet, læst, tegnet...
Nå men lever altså... og har et sæt og en halskæde der skal tages billeder af.... og måske lidt materialer.. men kunne godt finde på at vente med materialerne til mine pyritter kommer hjem..
Håber i har haft en rigtig god og mere kreativ sommer end mig
Savner jer lidt - nu med billeder MANGE!
Redaktør: rumlebumle
Billeder:
Kobber og labradorite

og lidt materialer, desværre har barnet vist gemt 2 af mine vedhæng *G*.. de var ellers fine

Kobber og labradorite

og lidt materialer, desværre har barnet vist gemt 2 af mine vedhæng *G*.. de var ellers fine

Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Og lidt af mit tegne halløj jeg os havde fornøjet mig med..
Bettefisen i zoo...

Bettefisen med halvt fladt ansigt sovende på mors bryst..

Bettefisen i zoo...

Bettefisen med halvt fladt ansigt sovende på mors bryst..

Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Er stadig overrasket over at du kan tegne, vidste jeg ikke før du lagde billeder på fjæsen.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Nej hvor fine ting, både tegningerne og smykkerne!!
Tegner så sjældent... men du har heller ikke set den langsnudede hund det hænger på mine forældres vægSusanne i nord skrev:Er stadig overrasket over at du kan tegne, vidste jeg ikke før du lagde billeder på fjæsen.

Women are angels!

-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Det er nogle flotte smykker og tegninger.

Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)