Udenlands Dansker ny her

Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Udenlands Danskeren
Perle
Perle
Indlæg: 4
Tilmeldt: søn 21. aug 2011 04:35
Hej, syntes det kunne vaere sjovt at udveksle ide'er paa dette forum.

Jeg har I de sidste mange aar boet I Vancouver I canada, hvor jeg arbejder som haand gravoer og smykke CAD/CNC designer. Jeg ved ikke hvor udbredt det er i Danmark nu.

I sin tid blev jeg udlaert som staal gravoer paa Georg Jensen. Jeg laver en del haand gravering hvor jeg bor. Du kan see et par exempler her http://www.boshandengraving.com

Hvis jeg kan hjaelpe nogle her paa forum'et med at virkeliggoere deres ideer ud fra deres skitser kan jeg hjaelpe med det. Mange gange er det en fordel at vise kunden smykket foer det er lavet.


Bo
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Billede

Hvor er det spændende, det du laver!

Når jeg ser på dine ting, sidder jeg bare med åben mund og tænker : "Whååååt!" og jeg får i den grad lyst til også at lære graveringens kunst - men det ser svært og udstyrskrævende ud.

Jeg glæder mig til at se mere fra dig og måske høre lidt om teknikkerne bag.

Billede
Billede
Charlottes
Opal
Opal
Indlæg: 1679
Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Geografisk sted: Amager
Velkommen til. Jeg håber du bliver glad for at være her. ;;)

Sikke nogle utrolig smukke ting du laver. :x- :x-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Indlæg: 1215
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Virkelig flot.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
Udenlands Danskeren
Perle
Perle
Indlæg: 4
Tilmeldt: søn 21. aug 2011 04:35
Det er ikke dyrt I gear at haand gravere, men det tager lang tid at mestre. Alt hvad du har brug for er en slibesten akansas sten og et par stikler.
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Også velkommen fra mig. Det er godt nok lækre ting du laver. Det er vist i en klasse helt for sig selv.. Jeg glæder mig til at se meget mere fra din hånd.. :ymhug:
Besvar