Så skete det! (igen)

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Det var egentligt ikke specielt overraskende, for det sker hvert eneste år, men jeg er altid lidt spændt på,
hvornår det sker, og ved hvem det sker - mulighederne er jo mange.
Ikke at det er en god spænding.
Det er mere den slags spænding der opstår, når man ved noget uhyre ud-af-halsen-hængende planlægger et angreb.
Jeg ved i kender fornemmelsen.

I år var det Kvickly der "vandt" på datoen 25. september 2011.

Tre måneder før jul, og to måneder før det kan retfærdiggøres, spottede jeg den første nisse i butikken!

Den slags kan man jo kun "fejre", med en julesang...

eller to...

Billede
Billede
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Altså jeg arbejder i denne stund på årets første juleprojekt, nemlig et juletrætæppe... Jeg skal for første gang holde julen, så jeg er gået temmelig meget juleamok. Næste projekt er julepuder og nissehuer til alle billederne her i huset, vi skulle gerne drukne i nisser senest midt November, så hvor er det dejlig at du bringer jul på banen, så kan jeg også begynde at bruge jule smileyerne!!! [smilie=cc.gif] [smilie=laughsanta.gif] [smilie=svartpuss.gif] [smilie=naughtsanta.gif] [smilie=santa3.gif] [smilie=smilie_xmas_097.gif] [smilie=snowman3.gif] [smilie=snowman2.gif]
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Jeg elsker også julen og hvad det fører med. Jeg strikker nisser hele året men mest fra nu af det skal jo nåes at have det færdigt til 1. søndag i advent :)) :)) [smilie=santa3.gif] [smilie=smilie_xmas_097.gif]
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
mini123
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Himmerland
Jeg erogs ved at starte projekt "syltede nissenumser" dette sjove julepynt hitter hos venner - og mange bruger det til værtinde gaver - så nej det er ikke for tidligt at jule :) :x-
Der er altid for meget at prøve, og alt for lidt tid....
http://www.123hjemmeside.dk/Design-by-mini
Pia
Opal
Opal
nej, nu må i ha' mig undskyldt- bladene er endnu ikke faldet af træerne og der er pt. 18 grader udenfor og i hopper gladeligt i og fejrer jul..............................

lad mig bare minde jer om det nye vejrtype, der tvinger os ind i offentlige transportmidler, når det går hårdest til. - ja, det er jo ikke julens skyld, men jul og kulde går i en vis forstand hånd i hånd.
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Træerne er stadig grønne her uden for mit vindue, godt not lidt matte. Men stadig grønne ikke gule eller orange. I får i alt fald ikke jule konkurrence i oktober! Skal altså også have et efterårs tema.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
ARRRGGGHHH, skulle vi ikke lige spammes i reklamerne med hallowiiiin ting først, nu skal de fa....hve styr på deres helligdage du !!! [-x

Men Hanne for fanden da....hahhaahHAHAHAHAHAH, den der santa C. gine crazy....titihihih....fååååck, den er for sjov. må straks sende den vidre til mine veninder, så de kan få dagens griner... ;)-
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
Jeg eeeeelsker jul!

Jeg har købt de første pakkekalender gaver til drengen, mere fordi de billige steder som Søstrene Grene og Tiger i uge 42 begynder at himle det hele op med julepynt også er det langt mellem nogle små brugbare gaver.

Selvom jeg elsker julen så synes jeg først det skulle fylder fra 1. november. Jeg har en mand som arbejder i butik og han bander og svovler fra uge 42 og frem til december fordi der får de juletingene og han ligner en dragqueen når han kommer hjem med at det glitter der på ham. Og forstår ham godt, og 1. november til 24 december er nu godt med tid ;)

Halloween, blaaaah.. ja undskyld mig, jeg har min amerikanske familie og det er slet ikke det samme som vores fordanskede halloween, åh og vi har jo fastelavn .. tsk tsk..

Men ikke desto mindre sidder jeg pt og brodere juletræstæppe og julepynt, det blir sååå fiiiint, men det burde det også, har været i gang siden august 2008 :ymblushing:
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Danagonia skrev:Altså jeg arbejder i denne stund på årets første juleprojekt, nemlig et juletrætæppe... Jeg skal for første gang holde julen, så jeg er gået temmelig meget juleamok. Næste projekt er julepuder og nissehuer til alle billederne her i huset, vi skulle gerne drukne i nisser senest midt November, så hvor er det dejlig at du bringer jul på banen, så kan jeg også begynde at bruge jule smileyerne!!! [smilie=cc.gif] [smilie=laughsanta.gif] [smilie=svartpuss.gif] [smilie=naughtsanta.gif] [smilie=santa3.gif] [smilie=smilie_xmas_097.gif] [smilie=snowman3.gif] [smilie=snowman2.gif]
Har du en slagplan/inspirations kilde?..

Har nemli selv planlagt at lave et... det er første gang vi skal ha træ.. sys fisen er gammel nok til at få noget ud af det.. og vil jo gerne hun skal have den der "magiske" fornemmelse!
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Jeg elsker også julen og pynter rigtig meget op ude og inde ,men først i november og træerne er jo grønne endnu ,men når man læser alle indlæggene her så bliver man hurtig i jule stemning [smilie=naughtsanta.gif]
Billede I LOVE CATS
Besvar