Nye smykker!! Mange billeder... undskyld
Redaktør: rumlebumle
Jeg var heldig nok til at finder en hel del i genbrugsbutiker. Jeg har stadig en del af de lyse hvis du havde været intereseret. Og så har jeg en hel del i ben, ligne ivory farve. Og jeg har måske 5 tilover af de sorte træ.lisbeth skrev:Nu har jeg kigget igen og den sorte halskæde er bare mumssssssssssssss og de armbånd med træperler med 2 huller er jeg vild medhvor har du købt dem ?,for dem kunne jeg godt bruge nogle af
Skriv en PB hvis du havde været intereseret.
Flotte, flotte ting!
Jeg elsker den måde, du kan sætte lidt grove ting sammen på.
Træ, ben og læder piftet op med lidt sten - så bliver det ikke meget bedre.
Halskæden med 'fiskebenet' er skæppe skøn

Jeg elsker den måde, du kan sætte lidt grove ting sammen på.
Træ, ben og læder piftet op med lidt sten - så bliver det ikke meget bedre.
Halskæden med 'fiskebenet' er skæppe skøn
Du er da tilbage for fuld skrue! Smadder flotte smykker som altid.
Er især vild med armbåndet, med rosen og kors halskæden...
Er især vild med armbåndet, med rosen og kors halskæden...
-
Anne Marthin
- Opal

- Indlæg: 874
- Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
- Geografisk sted: Als

