Nye smykker!! Mange billeder... undskyld

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Nu har jeg kigget igen og den sorte halskæde er bare mumssssssssssssss og de armbånd med træperler med 2 huller er jeg vild med :x- hvor har du købt dem ?,for dem kunne jeg godt bruge nogle af :-D
Billede I LOVE CATS
Becca T
Safir
Safir
Indlæg: 381
Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
lisbeth skrev:Nu har jeg kigget igen og den sorte halskæde er bare mumssssssssssssss og de armbånd med træperler med 2 huller er jeg vild med :x- hvor har du købt dem ?,for dem kunne jeg godt bruge nogle af :-D
Jeg var heldig nok til at finder en hel del i genbrugsbutiker. Jeg har stadig en del af de lyse hvis du havde været intereseret. Og så har jeg en hel del i ben, ligne ivory farve. Og jeg har måske 5 tilover af de sorte træ.

Skriv en PB hvis du havde været intereseret.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Super sender lige en pb
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Flotte, flotte ting!
Jeg elsker den måde, du kan sætte lidt grove ting sammen på.
Træ, ben og læder piftet op med lidt sten - så bliver det ikke meget bedre.
Halskæden med 'fiskebenet' er skæppe skøn ^:)^
Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Du er da tilbage for fuld skrue! Smadder flotte smykker som altid.
Er især vild med armbåndet, med rosen og kors halskæden...
Anne Marthin
Opal
Opal
Indlæg: 874
Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
Geografisk sted: Als
:x- SMUKT :x- SÅ fine dine smykker.. @};- @};- @};-
Besvar