Konfetti-smykket

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

smykke damen
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 197
Tilmeldt: fre 13. aug 2010 18:10
Geografisk sted: Vester Åby
Kontakt:
JEg er ikke lige til den tybe smykker. de er for spravlede og roede. Men jeg må tage hatten af for det store arbejde det er imponerende.
Hilsen Smykke damen
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Det er ikke lige mig med alle de farver sammen og alligevel jo mere man kigger, så er det utroligt at de kan lave de klare farver og igen så ligner det små miniture bolcher så man helt sidder og savler =p~
Billede I LOVE CATS
Anne Marthin
Opal
Opal
Indlæg: 874
Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
Geografisk sted: Als
Nøj.. den er sjov og farveladeglad!! :dance: :ymhug: :dance:
Jeg kan godt li den, den er festlig og pang! :x-
Besvar