Konfetti-smykket
Redaktør: rumlebumle
-
smykke damen
- Smaragd

- Indlæg: 197
- Tilmeldt: fre 13. aug 2010 18:10
- Geografisk sted: Vester Åby
- Kontakt:
JEg er ikke lige til den tybe smykker. de er for spravlede og roede. Men jeg må tage hatten af for det store arbejde det er imponerende.
Hilsen Smykke damen
Det er ikke lige mig med alle de farver sammen og alligevel jo mere man kigger, så er det utroligt at de kan lave de klare farver og igen så ligner det små miniture bolcher så man helt sidder og savler 
-
Anne Marthin
- Opal

- Indlæg: 874
- Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
- Geografisk sted: Als
Nøj.. den er sjov og farveladeglad!!
Jeg kan godt li den, den er festlig og pang!
Jeg kan godt li den, den er festlig og pang!