Lås
Redaktør: rumlebumle
Det er rigtigt at det ikke er nøjagtig den samme lås, men den er rustfri og princippet er det samme,også målene, dog er vores lås med 3 dele, der står ikke noget om hvor mange dele der følger med den anden, men jeg kan kun se to.

Hej Lene!
Kunne du ikke lave et "prøvearmbånd" således at man kan se hvad alle delene skal bruges til. Nogen gange kan det være svært, at forestille sig armbåndet færdigt. Ved godt at du har susende travlt, var bare en ide
Kunne du ikke lave et "prøvearmbånd" således at man kan se hvad alle delene skal bruges til. Nogen gange kan det være svært, at forestille sig armbåndet færdigt. Ved godt at du har susende travlt, var bare en ide
Mvh
Kirsten
:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Kirsten
Carpe diem
Hvis du trykker på det link jeg har lagt, så kan du se at der er et færdiglavet armbånd, som inspiration ved varen.Kirsten skrev:Hej Lene!
UPSlene skrev:Hvis du trykker på det link jeg har lagt, så kan du se at der er et færdiglavet armbånd, som inspiration ved varen.Kirsten skrev:Hej Lene!
Kunne du ikke lave et "prøvearmbånd" således at man kan se hvad alle delene skal bruges til. Nogen gange kan det være svært, at forestille sig armbåndet færdigt. Ved godt at du har susende travlt, var bare en ide![]()
Mvh
Kirsten
Carpe diem
Kirsten
Carpe diem
Lene de 2 låse kan du slet ikke sammenligne. Jeg har købt både hos ravstedhus og hos dig, og den fra ravstedhus er absolut den bedste både i kvalitet og design. Som altid så får man det man betaler for. Ikke for at nedgøre din vare, men den lever absolut ikke op til den anden. Den er iøvrigt 2 delt.lene skrev:Det er rigtigt at det ikke er nøjagtig den samme lås, men den er rustfri og princippet er det samme,også målene, dog er vores lås med 3 dele, der står ikke noget om hvor mange dele der følger med den anden, men jeg kan kun se to.![]()
Ja, det er jo et smags spørgsmål, jeg kan ikke se den store forskel, kun i prisen, men jeg har jo heller ikke haft den anden i hånden, men når man sammenligner, og tager prisen i betragtning, syntes jeg egentlig at den vi har er ligeså flot.lisgøtche skrev:Lene de 2 låse kan du slet ikke sammenligne. Jeg har købt både hos ravstedhus og hos dig, og den fra ravstedhus er absolut den bedste både i kvalitet og design. Som altid så får man det man betaler for. Ikke for at nedgøre din vare, men den lever absolut ikke op til den anden. Den er iøvrigt 2 delt.lene skrev:Det er rigtigt at det ikke er nøjagtig den samme lås, men den er rustfri og princippet er det samme,også målene, dog er vores lås med 3 dele, der står ikke noget om hvor mange dele der følger med den anden, men jeg kan kun se to.![]()
Nej, det ved jeg ikke, vi så den tilfældigt ved en af vores leverandører, på et færdigt armbånd, og fik dem så til at lave låsene til os.Pia skrev:Lene, ved du hvem der står bag designet af låsen? Hvem er designeren bag prototypen?
vi kan jo se designet har fået en del "ben at gå på" siden, dels i Kina og dels i ?????
Spurgte RH om deres lås i dag.
Det eneste de kunne sige om den var, at dén var ude fra østen et eller andet sted - vidste ikke lige hvor.
Så tænker jeg jo straks, om kvalitetsforskellen overhovedet er så stor.

Det eneste de kunne sige om den var, at dén var ude fra østen et eller andet sted - vidste ikke lige hvor.
Jeg tror ikke kvalitetsforskellen er stor, det er nok mere et spørgsmål om hvilken man foretrækker, der er jo en lille bitte smule forskel på overfladen , syntes jeg at det ser ud som om, jeg har ihvertfals tillid til min leverandør, vi sælger rigtig mange af dem, og jeg har ikke hørt nogen sige at den ikke er super flot og mange har købt den flere gangeBlueRaven skrev:Spurgte RH om deres lås i dag.

LOKE'S GHOST