Tillykke til Kirsten
Redaktør: rumlebumle
- anna-edith
- Opal

- Indlæg: 963
- Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Tillykke med fødselsdagen, håber du får en dejlig dag. Her i nordsjælland sneer det og er gråt i vejret håber du har bedre vejr og solen vil skinne for dig.
![Dannebrog02-medium [smilie=dannebrog02-medium.gif]](./images/smilies/Dannebrog02-medium.gif)
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
-
Love-Shopping
- Opal

- Indlæg: 620
- Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Stort tillykke med dagen

Knus fra Katja

takker
Her på Sydsjælland har solen skinnet idag
blev for 51 år siden født på en søndag .... har som barn altid ønsket sne på min fødselsdag .... men er nu ret tilfreds med solskin idag .... synes jeg har fået sne nok de sidste par år
Lidt underligt at tænke på, at næste gang jeg fylder rundt så er det 60 år ..... men hellere blive ældrere, når man tænker på alternativet
Håber I alle får en dejlig fredelig jul .... og at vi kan få nogle fredelige meningudvekslinger herinde fremover ......

Her på Sydsjælland har solen skinnet idag
Lidt underligt at tænke på, at næste gang jeg fylder rundt så er det 60 år ..... men hellere blive ældrere, når man tænker på alternativet
Håber I alle får en dejlig fredelig jul .... og at vi kan få nogle fredelige meningudvekslinger herinde fremover ......
Mvh
Kirsten
:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Kirsten
:::::::::::::::::::::
Carpe diem
-
Anne Marthin
- Opal

- Indlæg: 874
- Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
- Geografisk sted: Als
Og typisk fra mig
Forsinket,men KÆMPESTORT
TILLYKKE
![Dannebrog02-medium [smilie=dannebrog02-medium.gif]](./images/smilies/Dannebrog02-medium.gif)

