Dato og tid er tors 28. mar 2024 13:32

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: tirs 20. dec 2011 12:11 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
fedt Camilla, så er den jo i hus....og godt med et påbegyndt nytårsforsæt allerede, men det er en god ide, men lidt for meget på sidebenen, skal man ikke blive gravid og man siger jo også at det er lidt sværere at få et..... så pøj pøj med slankekuren og med "øvelsen" i at få børn.... :D

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 20. dec 2011 14:23 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Linda skrev:
fedt Camilla, så er den jo i hus....og godt med et påbegyndt nytårsforsæt allerede, men det er en god ide, men lidt for meget på sidebenen, skal man ikke blive gravid og man siger jo også at det er lidt sværere at få et..... så pøj pøj med slankekuren og med "øvelsen" i at få børn.... :D


Mange tak :))

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 20. dec 2011 14:57 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Indlæg: 1086
Det skal nok komme, havde en veninde som blev gravid efter at have smidt en del huld - hun lå ikke på den lade side, så der var det vitterligt kiloerne, som gjorde hele forskellen.

jeg hader vægten og måler også mit tab i cm om livet - jeg skal igang efter min flytning.

_________________
Billede LOKE'S GHOST


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 20. dec 2011 15:19 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Pia skrev:
Det skal nok komme, havde en veninde som blev gravid efter at have smidt en del huld - hun lå ikke på den lade side, så der var det vitterligt kiloerne, som gjorde hele forskellen.

jeg hader vægten og måler også mit tab i cm om livet - jeg skal igang efter min flytning.


Både mig og manden har problemer med vægten, så det er klart, at det sikkert vil gøre en forskel. Jeg synes faktisk ikke det har været særlig svært, da jeg først havde taget beslutningen. Det er faktisk små ændringer der skal til, og man kan jo lave slanke versioner af startset alt mad, så man behøver jo ikke føle man mangler noget. Jeg læste at cm var langt mere præcist end vægten, da kvinder tager op mod 5 kilo!! på under menstruation. Så for, vi ikke skal få nederlag og fokusere usundt meget på det, måler vi os en gang om måneden, og det er en stor dag, hvor vi hygger os og tager på Jensens bøfhus og får fitness kylling, for at fejre hvor seje vi har været.

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 21. dec 2011 12:54 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Indlæg: 1215
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Tror jeg tager "inspirationen" om hvor sunde i er selv jule aften og går på den kur jeg ville være gået på i det nye år allerede nu. (Hvorfor give sig selv en undskyldning for at vente).
Har taget knap 16 kg på over det seneste 1½ år, og vil meget gerne af med dem igen.

Ønsker mig Zumba til Wii (de aflyser det hver anden uge, og prisen er steget så gider ikke "gå til det" mere.)
Og danser alt hvad jeg kan finde på med lille Sara, også må vi gå en lang gå tur med hunden.

Ellers mit forslag til nytårs menu: (Er ikke helt sikre på hvor vi skal være i år endnu)

Forret, cappacio m. parmesan flager, pinje kerner, en olie med en smule eddike, pebber og salt. Rucola salat og ½ skive ristet brød (skåret i en trekant)

Hovedret: Min specialitet Cuvettesteg med hvidløgsfed stukket ned i kødet, (i en sund udgave kunne man bare bruge skyen som sovs) Endnu en af mine specialiteter Madagaskar sovs, består af 250g smelteost, 1 - 1,5 dl kraftsky, og en masse madagaskar peber. (grønne korn) også enten kogte eller råstegte kartofler og en god salat med en god krydder dressing.
Og så liiiige et hvidløgsbrød.

Dessert: Hyggebord med snacks, dips, nødder og frugt.

Nat mad: Fyldte tarteletter. (med æggekage m. karse og bacon).

Men super flot vægttab! Er imponeret.

_________________
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker