Tillykke pias

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Becca T
Safir
Safir
Indlæg: 381
Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
:D :D en stor TILLYKKE Pia!!! :D :D

Ja det er frustrerende med mail og sms..... jeg fik min fødselsdaghilser fra min familie via facebook :-? Altså, dem som havde husked.... det havde min forældre ikke.

Men en stor tillykke herfra!! :D :ymhug:
heidik.
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 145
Tilmeldt: fre 7. okt 2011 07:35
Geografisk sted: Bornholm
Et stort tillykke fra mig skal du også ha`. Herinde hvor vi ikke kender alle personligt, synes jeg det er fint med en hilsen, men jeg vil gi` dig ret i, at en veninde burde være mere omhyggelig og personlig end at sende en sms eller mail.
Tillykke med fødselsdagen. [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Besvar