Ja det er frustrerende med mail og sms..... jeg fik min fødselsdaghilser fra min familie via facebook Altså, dem som havde husked.... det havde min forældre ikke.
Et stort tillykke fra mig skal du også ha`. Herinde hvor vi ikke kender alle personligt, synes jeg det er fint med en hilsen, men jeg vil gi` dig ret i, at en veninde burde være mere omhyggelig og personlig end at sende en sms eller mail.
Tillykke med fødselsdagen.