Her kan du vise dine egne kreationer.
ons 11. jan 2012 22:09

Træ og ben armbånd

Træ og horn armbånd

Memory wire armbånd med sort onyx og seed beads

Memory wire halskæde og armbånd med grå perler og seed beads

Steampunk læder armbånd
tors 12. jan 2012 11:21
Hvor er det smukke, og lidt anderledes ting du har lavet Lisbeth.
tors 12. jan 2012 11:23
Spændende smykker, Lisbeth. kan især godt lidt træ-armbånd nr. 2, og så er læder/steam-punk-armbåndet rigtig spændende.
Går du selv med Steam-Punk, eller er det noget du sælger?? bare nysgerrig
tors 12. jan 2012 11:27
Tak skal I have og jeg har 2 halskæder og 2 ringe som jeg går med ellers er det til fam.de unge syntes de er rå at gå med og så har jeg lavet 2 halskæder også til min veninde og de er meget spændende at lave
tors 12. jan 2012 14:34
Rigtig flotte sager Lisbeth.
Og meget anderledes end det du plejer..
tors 12. jan 2012 20:44
dejlige flotte ting. Jeg er vild med det første armbånd men de andre er også mums
fre 13. jan 2012 08:33
fedt Lisbeth og rart med et anderledes look...
fre 13. jan 2012 18:48
Der da noget anderledes end "vi" plejer at se. Det med uret det er fa... da noget der ser hot ud.
Det ser godt ud det du har fået lavet.
Billedet med kattekillingen og pippen er rigtig godt.
lør 14. jan 2012 09:28
Tak skal I have og ja en gang imellem laver jeg lidt andet end jeg plejer
ons 18. jan 2012 09:47
Lisbeth - jeg har kigget mange gange for at finde ud af hvad jeg egentlig mener (håber det er ok at jeg siger sådan ) ? Armbånd nr 1 & 2 er lækre, rustikt sat sammen og gode farver, ikke nødvendigvis noget jeg selv ville gå med, men stadig gennemtænkte og flotte. De grå synes jeg er lidt 'kedelige' i forhold til alt det du ellers har lavet - tænker at det måske var sådan din opgave fra de unge var ?
Dit læder steampunk armbånd er næsten smukt, dvs jeg synes at der mangler et eller andet spændingsmoment på den urskive til venstre, måske en messing blomst eller en lille nøgle el. lign. . Håber det er ok at jeg skriver således, selvom du ikke har sat dit indlæg under 'ærlige mening' ?
Hvad synes du selv ?