Klaseøreringe...

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

AnneSkovsgaard
Perle
Perle
Indlæg: 94
Tilmeldt: ons 13. okt 2010 11:56
Kontakt:
Mit første forsøg med klaseøreringe... alle perler er fra præmien fra organic konkurrencen...er så vild med de perler...

Billede
Brugeravatar
brumbear
Rubin
Rubin
Indlæg: 277
Tilmeldt: tors 8. sep 2011 00:15
Geografisk sted: Kolding
De er godt nok flotte :ymapplause: :ymapplause: men er de ikke alt for tunge?

:ymhug:
AnneSkovsgaard
Perle
Perle
Indlæg: 94
Tilmeldt: ons 13. okt 2010 11:56
Kontakt:
brumbear skrev:De er godt nok flotte :ymapplause: :ymapplause: men er de ikke alt for tunge?

:ymhug:
Har brugt dem i dag, og de var ikke for tunge (og mine ører er ellers ret sarte hvad det angår)
Brugeravatar
brumbear
Rubin
Rubin
Indlæg: 277
Tilmeldt: tors 8. sep 2011 00:15
Geografisk sted: Kolding
Super B-) Det havde da været en skam hvis ikke du kunne bruge dem ;)-
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Sådan nogle ører kan holde til mere end man tror :-D Flotte øreringe.
Anne Marthin
Opal
Opal
Indlæg: 874
Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
Geografisk sted: Als
Flotte øreklaser :clap:
Med alderen kan øreflipperne godt blive lidt lange, af alle de kilo
perler vi smider i dem! =)) =))
Brugeravatar
brumbear
Rubin
Rubin
Indlæg: 277
Tilmeldt: tors 8. sep 2011 00:15
Geografisk sted: Kolding
Danagonia skrev:Sådan nogle ører kan holde til mere end man tror :-D Flotte øreringe.
Det lyder sørme godt :D

Mit ene ørehul er 3 måneder gammelt og de næste 2 fik jeg for en uge siden så jeg har endnu ikke haft mulighed for at hænge noget sjovt i dem. Det tager næsten 3 måneder at få dem helet ordentligt op :((

:ymhug:
AnneSkovsgaard
Perle
Perle
Indlæg: 94
Tilmeldt: ons 13. okt 2010 11:56
Kontakt:
brumbear skrev:
Danagonia skrev:Sådan nogle ører kan holde til mere end man tror :-D Flotte øreringe.
Det lyder sørme godt :D

Mit ene ørehul er 3 måneder gammelt og de næste 2 fik jeg for en uge siden så jeg har endnu ikke haft mulighed for at hænge noget sjovt i dem. Det tager næsten 3 måneder at få dem helet ordentligt op :((

:ymhug:
Må desværre sige, at der gik længere tid end tre måneder inden jeg kunne holde ud til at have noget til at hænge i dem særligt længe (fik mine for et år siden)...
Besvar