Klaseøreringe...
Redaktør: rumlebumle
-
AnneSkovsgaard
- Perle

- Kontakt:
Mit første forsøg med klaseøreringe... alle perler er fra præmien fra organic konkurrencen...er så vild med de perler...

-
AnneSkovsgaard
- Perle

- Kontakt:
Har brugt dem i dag, og de var ikke for tunge (og mine ører er ellers ret sarte hvad det angår)brumbear skrev:De er godt nok flotte![]()
men er de ikke alt for tunge?
Sådan nogle ører kan holde til mere end man tror
Flotte øreringe.
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Flotte øreklaser
Med alderen kan øreflipperne godt blive lidt lange, af alle de kilo
perler vi smider i dem!

Med alderen kan øreflipperne godt blive lidt lange, af alle de kilo
perler vi smider i dem!
Det lyder sørme godtDanagonia skrev:Sådan nogle ører kan holde til mere end man trorFlotte øreringe.
Mit ene ørehul er 3 måneder gammelt og de næste 2 fik jeg for en uge siden så jeg har endnu ikke haft mulighed for at hænge noget sjovt i dem. Det tager næsten 3 måneder at få dem helet ordentligt op
-
AnneSkovsgaard
- Perle

- Kontakt:
Må desværre sige, at der gik længere tid end tre måneder inden jeg kunne holde ud til at have noget til at hænge i dem særligt længe (fik mine for et år siden)...brumbear skrev:Det lyder sørme godtDanagonia skrev:Sådan nogle ører kan holde til mere end man trorFlotte øreringe.
![]()
Mit ene ørehul er 3 måneder gammelt og de næste 2 fik jeg for en uge siden så jeg har endnu ikke haft mulighed for at hænge noget sjovt i dem. Det tager næsten 3 måneder at få dem helet ordentligt op