Oh My God for et frieri.....får jeg et til min 30 års?

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Angel
Safir
Safir
Geografisk sted: Nordjylland
har i lige set dette fantastiske frieri.

http://youtu.be/eJWlavnM6b0

:(( :(( :(( nååå hvor øjnene løb i vand.
Senest rettet af Angel lør 23. jun 2012 07:48, rettet i alt 1 gang.
Hilsen Jessica
Vær mod andre, som du vil have andre skal være mod dig
Billede
Littie
Perle
Perle
Det er jo helt ondskabsfuldt af dig at dele sådan et link. Nu tuder jeg jo også! :(( :(( :))
Brugeravatar
Angel
Safir
Safir
:)) :)) :))

jeg sagde til min mand igår, eftersom han spørger hvad jeg ønsker mig til min 30 års fødselsdag i år, at den allerbedste/største gave han kan give mig er hvis han siger han vil giftes med mig.
og så har jeg lige præcis 1 år til at tabe mig nok til jeg kan være i min brudekjole.
den er købt for mange år siden, da jeg så den i en brudekjole butik. det var min drømmekjole og den kostede kun 1000kr. så min "mand" stak mig lige 1000dask og så købte jeg den.
det var i øvrigt også til min fødselsdag jeg fik den. :D
Hilsen Jessica
Billede
Littie
Perle
Perle
Det værst tænkeligt, der kunne ske, var jo så, at du fik noget helt andet i 30-årsgave :((
Men jeg ser frem til at høre, hvordan det går om et år! :dance: (og så skal vi da også se et billede af kjolen) ;)
Brugeravatar
Angel
Safir
Safir
Littie skrev:Det værst tænkeligt, der kunne ske, var jo så, at du fik noget helt andet i 30-årsgave :((
Men jeg ser frem til at høre, hvordan det går om et år! :dance: (og så skal vi da også se et billede af kjolen) ;)
ja det ville da være surt hvis jeg ikke fik det i gave....kjolen skal i nok få lov at se herinde. har billeder et eller andet sted.
Hilsen Jessica
Billede
Besvar